نویسنده: سیدرضا نصری
// شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۰

The Division 2 حالت جدید PvE دریافت خواهد کرد

بازی The Division 2 میزبان حالت جدیدی با نام The Summit خواهد بود و بازیکنان در این حالت، نبرد‌های تازه‌ای از PvE را تجربه خواهند کرد.

The Division 2 یک عنوان آنلاین در سبک اکشن نقش آفرینی  است که توسط استودیو Massive Entertainment ساخته و شرکت یوبیسافت آن‌را منتشر کرده است. بازی مانند نسخه‌ی قبل خود، شما را به جامعه‌ی بهران زده و پر هرج‌و‌مرج آمریکا می‌برد تا با مبارزه با طیف‌های مختلفی از گروه‌های تروریستی، آرامش را به مناطق بازگردانید. The Division 2 از زمان انتشار تاکنون، به‌روزرسانی‌های متعددی را دریافت کرده است و طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، بازی قرار است در آینده میزبان حالتی جدید با نام The Summit باشد.

در جریان استریم The Division 2: State of the Game اعلام شد که بازی حالت جدیدی را با نام The Summit دریافت خواهد کرد که بازیکنان طی آن وارد نبرد‌های جدیدی از PvE می‌شوند. در این حالت بازیکنان قدم در یک آسمان خراش ۱۰۰ طبقه‌ای خواهند گذاشت و در آن با انبوهی از دشمنان به  روبه رو خواهند شد. علاوه‌بر این برای هر ۱۰ طبقه یک باس در نظر گرفته شده است تا دستیابی به طبقه‌های بالاتر چندان ساده نباشد. قابلیت دیگری که برای این حالت در نظر گرفته شده است، تکراری نبودن چیدمان دشمن‌ها و دیگر تجهیزات، در هر بار شروع بازی است؛ یعنی با هربار برگشت دوباره به این آسمان خراش، شاهد تغییرات عمده‌ای خواهید بود که به سختی می‌توانید پیش‌بینی کنید.

همچنین گفته شده است که حالت The Summit می‌تواند به خوبی بازیکنانی که به‌دنبال چالش هستتند را  چه در حالت تک نفره و چه به‌صورت گروهی، درگیر خود کند. بازی The Division 2 برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پی سی، پلی ‌استیشن 4 و سرویس استیدیا در دسترس است. فعلا تاریخی برای اضافه شدن حالت The Summit به بازی، مشخص نشده است؛ اما کسانی آخرین سیزن پس بازی The Division 2 را خریداری کرده‌اند، حالت The Summit را به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده