// جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

جزئیاتی از نقشه بازی Mafia: Definitive Edition در دسترس قرار گرفت

استودیو هنگر ۱۳ به‌تازگی تصویر جدیدی را از نقشه بازی Mafia: Definitive Edition منتشر کرده که جزئیات تغییرات این نقشه نسبت به بازی اصلی را نشان می‌دهد.

استودیو هنگر ۱۳ (Hangar 13) برای بازسازی بازی Mafia دست به تغییرات بزرگی زده است که از میان آن‌ها می‌توان به طراحی مجددا تمامی میان‌پرده‌های بازی، نورپردازی‌های جدید و محتویات تازه اشاره کرد تا کاربران قدیمی بتوانند تجربه‌ی جدید و همچنان آشنایی را کسب کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو هنگر ۱۳ به‌تازگی تصویر جدیدی را از نقشه شهر Lost Heaven در بازی Mafia: Definitive Edition منتشر کرده است. تیم سازنده برای خلق این نقشه، از نقشه اصلی بازی استفاده کرده که در سال ۲۰۰۲ عرضه شده است. بااین‌حال شاهد تغییر نام محیط‌های مختلفی نسبت‌به بازی اصلی هستیم، اما همچنان محیط‌هایی نظیر فرودگاه، پیست مسابقه و موارد مشابه همچنان در بازی حضور دارند. 

نکته جالب در مورد نقشه شهر Lost Heaven در ریمیک مافیا به مناطق حومه شهر مربوط‌ می‌شود که در اینجا از همان ابتدای بازی در دسترس کاربران قرار دارند. به‌عبارتی از همان ابتدای بازی و بدون انجام مراحل داستانی مشخص، می‌توانید به مناطق حومه شهر دسترسی داشته باشید و هیچ صفحه بارگذاری هم برای ورود به این مناطق درنظر گرفته نشده است. 

از دیگر تغییرات نقشه بازی هم می‌توانیم به مرکز شهر لاست هیون اشاره کنم که در اینجا دارای ساختمان‌های بلند‌تری است و همچنین، بخش Chinatown هم نحوه ارائه و نمایش بهتری روی نقشه بازی دارد. بااین‌تفاسیر می‌توان انتظار یک سری تغییرات جزئی در محیط‌های اطراف بخش‌های اصلی شهر هم باشیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

بازی Mafia: Definitive Edition در تاریخ چهارم مهر ماه (۲۵ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه می‌شود. 

نقشه شهر Lost Heaven در بازی Mafia Definitive Edition


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده