نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۰

شایعه: ریمیک Prince of Persia در قسمت بعدی Ubisoft Forward رونمایی می‌شود

براساس شایعات جدیدی که به نقل از جیسون شرایر مطرح شده، در جریان قسمت جدید برنامه‌ی یوبیسافت فوروارد، یک نسخه بازسازی شده از مجموعه Prince of Persia رونمایی خواهد شد.

جیسون شرایر از وب‌سایت بلومبرگ در گفتگوی جدید خود ازطریق پادکست Triple Click اعلام کرده که نسخه بازسازی شده (ریمیک) یکی از قسمت‌های سری Prince of Persia هفته آینده و همزمان با قسمت جدید برنامه Ubisoft Forward رونمایی خواهد شد. جیسون شرایر از منابع آگاه و اینسایدرهای قابل اتکای صنعت گیم است که در گذشته بارها اقدام به فاش کردن اطلاعات غیررسمی در زمینه‌های مختلف گیمینگ کرده است. شما می‌توانید بخش مربوط‌به این موضوع در گفتگوی شرایر را در حوالی دقیقه ۲۷ این پادکست پیدا کنید.

حالا دیگر مدت زیادی است که شایعات ساخت نسخه بازسازی شده سری شاهزاده فارسی از سوی منابع مختلف به گوش رسیده ولی هنوز چیزی به‌صورت رسمی تأیید نشده است. براساس گمانه‌زنی‌های مطرح شده، این نسخه احتمالاً Prince of Persia: The Sands of Time خواهد بود. می‌توان The Sands of Time یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های این مجموعه و مستعد ساخت یک نسخه ریمیک معرفی کرد.

Prince of Persia: The Forgotten Sands آخرین قسمت از مجموعه شاهزاده ایرانی است که در سال ۲۰۱۰ برای کامپیوتر، پلی‌ استیشن 3، ایکس ‌باکس 360، نینتندو DS، نینتندو Wii و PSP منتشر شد. همچنین یک ریبوت از مجموعه‌ی Prince of Persia در سال ۲۰۰۸ برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 3 و ایکس‌‌باکس 360 نیز منتشر شد که میزبان یک شاهزاده جدید، یک داستان و یک دنیای متفاوت بود.

Prince of Persia Remake

قسمت بعدی مجموعه Prince of Persia هنوز معرفی نشده است. اما اگر ادعای شرایر در این رابطه درست باشد، زمان زیادی تا معرفی رسمی این بازی باقی نمانده است. اخیراً قرار گرفتن نام Prince of Persia Remake در فهرست یک فروشگاه آنلاین نیز مجدداً به شایعات قوت بخشیده بود. یک فروشگاه آنلاین به‌نام Max.com بازی Prince of Persia Remake را فهرست فروش خود قرار داده و برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ فهرست کرده بود.

چند دقیقه بعد از اینکه این خبر در رسانه‌های مختلف جهان وایرال شد، شرایر نیز ازطریق اکانت توییتر خود نسبت به آن واکنش نشان داده بود. سه روز پیش تاریخ پخش قسمت جدید یوبیسافت فوروارد نیز اعلام شد که براین اساس باید راس ساعت ۲۳:۳۰ روز پنج‌شنبه، ۲۰ شهریور (۱۰ سپتامبر) به وقت ایران منتظر یک کنفرانس دیجیتالی ۴۵ دقیقه‌ای باشیم.

در این رویداد می‌توانید انتظار پخش اطلاعات جدید راجع به به‌روزرسانی‌های بعدی بازی Brawlhalla، بازی For Honor، بازی Rainbow Six Siege، «دیویژن 2» و بازی Ghost Recon Breakpoint را داشته باشید. البته تریلر جدید بازی Roller Champions هم این‌جا پخش می‌شود تا بعد از آن نوبت به تریلرهای بازی Watch Dogs: Legion و بازی بتل رویال Hyper Scape برسد و همچنین تمرکز این رویداد احتمالا بیشتر روی نمایش بازی Immortals Fenyx Rising باز خواهد بود.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده