// جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۵

تریلر جدید بازی Mafia: Definitive Edition شهر Lost Heaven را به مخاطب معرفی می‌کند

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی مورد انتظار Mafia: Definitive Edition منتشر شده که ما را به شهر Lost Heaven می‌برد.

بازی Mafia: Definitive Edition در تاریخ هفت مهر ماه (۲۸ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه می‌شود. ازطرفی می‌توان این بازی را یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال جاری میلادی است که هم‌اکنون استودیو هنگر ۱۳ (Hangar 13) در حال توسعه‌ی آن است. تیم سازنده جدا از بازسازی مراحل جذاب نسخه اصلی، محتویات جدیدی را هم در اختیار کاربران قرار خواهد داد و به‌واسطه‌ی درجه سختی کلاسیک، در تلاش است تا حس‌وحال بازی اصلی را در مخاطبان قدیمی به‌وجود بیاورد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، هنگر ۱۳ به‌تازگی تریلر جدیدی را از ریمیک مافیا منتشر کرده است. در جریان این تریلر، شاهد معرفی شهر Lost Heaven، شهری که وقایع بازی در آن رخ می‌دهد، به کاربران هستیم. همچنین در این ویدیو ۴۰ ثانیه‌ای بخش‌های مختلفی هم از گیم‌پلی و داستان Mafia: Definitive Edition نمایش داده می‌شود. 

Mafia: Definitive Edition، بخشی از بازی Mafia Trilogy است که جدا از ریمیک نسخه اول، شامل ریمستر نسخه دوم و سوم هم می‌شود. کاربران هریک از این بازی‌ها را می‌توانند به‌صورت جداگانه یا باندل ذکر شده را خریداری کنند. دراین‌میان اشاره کنم که دارندگان نسخه دوم و سوم روی استیم، به‌صورت خودکار بازی آن‌ها به نسخه ریمستر شده ارتقا پیدا کرده است. کاربران زومجی درادامه می‌توانند تریلر منتشر شده از بازی Mafia: Definitive Edition را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده