// جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۹

راهنمای چالش های فصل چهارم از چپتر دوم Fortnite | هفته دوم

در جریان فصل چهارم بازی Fortnite شاهد اضافه شدن کاراکترهای جهان مارول به بازی هستیم و در این قسمت، راهنمای چالش‌های هفته دوم را برای شما کاربران آماده کرده‌ایم.

در فصل چهارم از بازی فورتنایت چپتر 2 که پنجشنبه ۶ شهریور ماه در دسترس قرار گرفت، اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، دست به تغییرات بسیار جالبی زده است. در جریان فصل چهارم از چپتر دوم بازی فورتنایت شاهد اضافه شدن کاراکترهای مارول هستیم که باید جلوی گالاکتوس، یکی از شخصیت‌های شرور جهان مارول، را بگیرند. فصل چهارم فورتنایت چپتر 2 نکسوس وار (Nexus War) نام‌گذاری شده است و در ادامه چالش‌های هفته دوم را برای شما تدارک دیده‌ایم. چالش‌های هفتگی فورتنایت هر پنجشنبه در دسترس قرار می‌گیرد. 

منطقه Sentinel Graveyard در بازی فورتنایت چپتر ۲

چالش‌های هفته دوم

اسم چالشتوضیحات
Search Chests at Salty Springsهفت صندوق را در منطقه Salty Springs باز کنید
Eliminations at The Authority سه‌نفر را در منطقه The Authority بکشید
Dance on top of different Sentinel heads at the Sentinel Graveyardدر منطقه Sentinel Graveyard، بالای سر سه نگهبان مختلف برقصید
Destroy boats at Craggy Cliffsدر منطقه Craggy Cliffs هفت قایق را از بین ببرید
Bounce on different dog toys at the Ant Manorروی چهار اسباب بازی مخصوص سگ بپرید
Ride a Motorboat under different colored steel bridgesبا قایق موتوری از زیر سه پل رنگی عبور کنید
Search S.H.I.E.L.D Chests inside Quinjetsهفت صندوق سازمان شیلد را در داخل کوئین جت‌ها باز کنید

در جریان اولین چالش، بازیکنان باید وارد منطقه Salty Springs شوند و هفت صندوق مختلف را باز کنند. در ادامه، در The Authority سه نفر از بازیکنان را بکشند. اگر نقشه بازی فورتنایت را باز و به آن دقت کنید، منطقه‌ای را می‌بینید که جنازه‌های ربات‌های مختلفی را نشان می‌دهد که به نگهبان‌ها یا همان Sentinels معروف هستند. این منطقه Sentinel Graveyard نام دارد و باید بالای سر سه عدد از این ربات‌های کشته شده برقصید. در جریان چهارمین چالش هم تنها کافی است وارد منطقه Craggy Cliffs شوید و هفت قایق را بکشید.

در جریان چالش بریدن روی اسباب بازی‌های مخصوص سگ، در سمت راست محیط Holly Hedges یک خانه روی پلتفرمی مخصوص را مشاهده می‌کنید. این یک خانه سگ است که شامل وسایل بازی مختلفی مثل توپ تنیس، استخوان و موارد دیگر را مشاهده می‌کنید. تنها کافی است روی آن‌ها بپرید تا چالش مورد نظر برای شما کامل شود. در ادامه، نقشه فورتنایت دارای پل‌های رنگی مختلفی است. اگر به نقشه دقت کنید، به‌راحتی آن‌ها را مشاهده می‌کنید، زیرا رنگ این پل‌ها در نقشه بازی مشخص است. با قایق موتوری از زیر آن‌ها عبور کنید تا این چالش هم کامل شود.

در جریان آخرین چالش، باید هفت صندوق سازمان شیلد را در داخل کوئین جت‌ها پیدا و باز کنید. بازیکنان می‌توانند این چالش را با چالش ولورین ترکیب کنند. در جریان چالش ولورین باید یک پوستر از داخل کوئین جت بردارید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده