نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۵

رایان رینولدز تصویر جدیدی از فیلم Red Notice را منتشر کرد

رایان رینولدز یک تصویر تازه از فیلم Red Notice به اشتراک گذاشت که از سرگیری مراحل فیلم‌برداری آن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را نشان می‌دهد.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، رایان رینولدز، بازیگر فیلم‌های Six Underground (شش زیرزمینی) و Deadpool (ددپول) تصویری از فیلم بسیار مورد انتظار Red Notice (اعلان قرمز) شبکه‌ی نتفلیکس را به اشتراک گذاشت که نشان از شروع دوباره‌ی فیلم‌برداری آن دارد. این فیلم که رایان رینولدز، دواین جانسون و گل گدوت را در گروه بازیگرانش دارد، یک اثر اکشن-کمدی هیجان‌انگیز با موضوع سرقت توصیف شده است که ماجراهای آن در کشورهای مختلفی جریان دارد. در این فیلم دواین جانسون در نقش یک مامور اینترپل ظاهر می‌شود که باید با همکاری بزرگ‌ترین کلاهبردار دنیا با نقش‌آفرینی رایان رینولدز برای دستگیری بزرگ‌ترین دزد آثار هنری با بازی گل گدوت همکاری کند. نام این فیلم نیز به بالاترین و جدی‌ترین اعلامیه‌ی پلیس بین‌الملل برای دستگیری مجرمان تحت تعقیب اشاره دارد.

مراحل تولید فیلم Red Notice در اوایل سال ۲۰۲۰ در حال انجام بود، اما خیلی زود تحت تأثیر شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا قرار گرفت و به حالت تعلیق درآمد. بااین‌حال فیلم‌برداری این فیلم اخیراً در آتلانتا، مرکز ایالت جورجیا از سر گرفته شد و در تصویری که از صحنه‌ی فیلم‌برداری فیلم منتشر شده است، می‌توان رایان رینولدز را مشغول گفت‌وگو با راوسون مارشال تربر مشاهده کرد که از تجهیزات ایمنی زیادی استفاده می‌کند. سکان هدایت فیلم «اعلان قرمز» در دستان راوسون مارشال تربر، کارگردان فیلم We're The Millers (ما میلرها هستیم) قرار دارد که پیش‌تر در فیلم‌های Central Intelligence (اطلاعات مرکزی) و Skyscraper (آسمان‌خراش) با دواین جانسون همکاری داشت.

رایان رینولدز مشغول گفت‌وگو با راوسون مارشال تربر  سر صحنه‌ی فیلمبرداری Red Notice

رایان رینولدز: «وقتی کارگردان‌ها صحبت می‌کنند، من ارتباط چشمی زیادی برقرار می‌کنم؛ پس آن‌ها ۱۰۰ درصد خاطر جمع می‌شوند که درحال گوش دادن به آن‌ها هستم. برای مثال، در این تصویر به این فکر می‌کنم که دواین جانسون با مدل موی چتری چه شکلی به نظر می‌رسد. غیر از من و شما کسی اینو نمی‌دونه!»

باتوجه‌به اینکه تعداد افراد حاضر در هر یک از صحنه‌ها در یک مقطع زمانی محدود است و عوامل تولید در زمان اجرای هر صحنه توسط بازیگران از ماسک استفاده می‌کنند، تصاویر فیلم بسیار متفاوت‌تر از محصول نهایی به نظر می‌رسند. بااین‌حال به نظر می‌آید که با فیلم بسیار سرگرم‌کننده‌ای طرف خواهیم بود. هیرام گارسیا، رئیس شرکت سون باکس پروداکشنز و تهیه‌کننده‌ی فیلم اخیراً در گفت‌وگو با کولایدر به تحسین از شیمی بین سه بازیگر اصلی اثر پرداخت.

همه‌ی آن‌ها مانند فوق‌ستاره‌ها هستند و زمانی‌که آن‌ها را با هم در یک قاب قرار می‌دهید، شیمی آن‌ها فوق‌العاده است و همه‌ به‌نحوی با هم جور می‌شوند. دواین جانسون و گل گدوت در مجموعه فیلم‌های Fast and Furious (سریع و خشمگین) و جانسون و رایان رینولدز در فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) همبازی بودند؛ بنابراین می‌توان گفت که در پروژه‌های زیادی با یکدیگر همکاری داشتند. آن‌ها درکنار هم شگفت‌انگیز هستند و در این فیلم عالی به نظر می‌رسند. ما لحظات بسیار خوبی درکنار هم داشتیم. توقف فیلم‌برداری فیلم «اعلان قرمز» دشوار بود؛ زیرا ما در بحبوحه‌ی انجام کار بودیم و احساسات در بالاترین حد خود قرار داشت که متاسفانه ویروس کرونا ترمزمان را کشید و ما را از کار انداخت. ازاین‌رو، همه هیجان زیادی برای بازگشت دوباره داشتند و به‌هرشکل من فکر می‌کنم که از تماشای آن لذت زیادی خواهید برد. این صرفاً در مورد جاذبه و حال خوبی است که آن‌ها برای فیلم به ارمغان می‌آورند ... آن‌ها از صمیم قلب یکدیگر را دوست دارند و حال خوبشان سر از صحنه‌های فیلم در می‌آورد.

بو فلین از شرکت فلین پیکچر، دواین جانسون، دانی گارسیا و هیرام گارسیا از شرکت سون باکس پروداکشنز و راوسون مارشال تربر از شرکت بد ورژن تهیه‌کنندگان فیلم «اعلان قرمز» هستند و وندی جیکوبسن به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فعالیت می‌کند. شبکه‌ی نتفلیکس هنوز تاریخ انتشار فیلم Red Notice را اعلام نکرده است، اما پخش آن در سال ۲۰۲۱ میلادی چندان دور از انتظار نخواهد بود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید.   


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده