نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۴

تصویر جلد کمیک ترسناک و تک قسمتی Web of Venom: Empyre's End منتشر شد

الکس گارنر اخیرا تصویر ترسناکی را برای کمیک تک قسمتی Web of Venom: Empyre's End طراحی کرده که خدای سیمبیوت‌ها یعنی نال را به‌طرز وحشتناکی در مرکز این تصویر قرار داده است.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، الکس گارنر هنرمند بسیار خوب این صنعت، جلدی را برای کتاب کمیک تک قسمتی Web of Venom: Empyre's End طراحی و منتشر کرده است؛ تصویری که بسیار خیره‌کننده و در عین حال ترسناک است. در این تصویر ما شاهد حضور نال، خدای سیمبیوت‌ها، در مقابل و مرکز آن هستیم. صورت نال به یک شکل ترسناکی طراحی شده است. درحالی‌که پیچک‌های قرمزی در پشت او شناور هستند و از شمشیر مخصوص و قرمز رنگ او بیرون آمده‌اند؛ این پیچک‌ها به شکلی طراحی شدند که همان نماد مخصوص سربازان سیمبیوتی را نشان دهد. کمیک تک قسمتی Web of Venom: Empyre's End قرار است حکم یک پیش درآمد را برای مینی سری King in Black داشته باشد.

دو نسخه از تصویر این جلد قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر سال جاری (۲۱ آبان) عرضه شود؛ یک مدل از آن با قیمت ۲۰ دلار (۳۰۰۰ نسخه چاپ شده) و مدل دیگر با قسمت ۵۵ دلار (۱۰۰۰ نسخه چاپ شده) فروخته خواهد شد. کمیک تک قسمتی Web of Venom قرار است با مجموعه فعلی شخصیت ونوم ارتباط مستقیم داشته باشد. از طرف دیگر هم همان‌طور که از عنوان مشخص است، این کمیک تک قسمتی در پی رویداد Empyre انجام خواهد شد و داستان به بعد از آن رویداد ارتباط دارد. در این داستان ما شاهد این بودیم که اعضای تیم انتقام جویان و چهار شگفت‌انگیز، در حال مبارزه با موجودات گیاه مانندی به نام کوتاتی هستند.

نال هم از طرف دیگر، کم کم در مسیر جنگی خود به سمت سیاره زمین در حال پیشروی و جلو آمدن بود. ورود او به سیاره زمین باعث می‌شود که قهرمانان دنیای مارول به مرگ محکوم شوند. مدت خیلی زیادی است که نال ترس و وحشت را به دنیای ونوم وارد کرده است. او در همان اولین خط داستانی حضور پیدا کرد و صحبت‌هایی از این شده بود که قرار است باز هم ظاهر شود. او بالاخره بعد از گذشت مدت‌ها در خط داستانی و رویدادهای مجموعه Absolute Carnage توانست از زندان خود فرار کند و به سمت هدف خود برود. دانی کیتس و رایان استگمن که در سری کتاب کمیک Absolute Carnage با هم کار می‌کردند، قرار است در رویداد King in Black هم با هم همکاری کنند.

براساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است کتاب کمیک تک قسمتی Web of Venom: Empyre's End از کلی مک‌لئود چپمن و گویو ویلانووا در ماه اکتبر و زیر نظر شرکت مارول کامیکس منتشر شود. از طرف دیگر هم قسمت اول سری کتاب کمیک King in Black قرار است در ماه دسامبر سال جاری میلادی عرضه شود.

شخصیت نال به همراه شمشیر مخصوص خود در Web of Venom: Empyre


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده