نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۹

دنیل برنارد برای ایفای نقش مأمور جانسون در فیلم The Matrix 4 بازمی‌گردد

دنیل برنارد باری دیگر برای ایفای نقش مأمور جانسون در فیلم بسیار مورد انتظار The Matrix 4 به کارگردانی لانا واچوفسکی باز خواهد گشت.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که دنیل برنارد، بدل‌کار و بازیگر فیلم‌های John Wick (جان ویک)، Atomic Blonde (بلوند اتمی) و Escape Plan: The Extractors (نقشه فرار ۳: ایستگاه شیطان) دوباره نقش مأمور جانسون را در فیلم The Matrix 4 (ماتریکس ۴) ایفا خواهد کرد. این هنرپیشه‌ی توانا آخرین‌بار نقش مأمور جانسون را در فیلم The Matrix Reloaded (ماتریکس: بارگذاری مجدد) محصول سال ۲۰۰۳ بازی کرد و صداپیشگی این کاراکتر را در بازی اکشن ماجراجویی Enter the Matrix (ماتریکس را وارد کنید) برعهده داشت.

دنیل برنارد در نقش مأمور جانسون در فیلم The Matrix 4

لانا واچوفسکی، یکی از دو کارگردان سه‌گانه‌ی اصلی مجموعه‌ی ماتریکس، سکان هدایت قسمت چهارم فیلم The Matrix را در دست دارد و در کنار الکساندر همن و دیوید میچل فیلمنامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر درمی‌آورد. جان تول، فیلمبردار برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای فیلم‌های Legends of the Fall (افسانه‌های خزان) و Braveheart (شجاع‌دل) نیز فیلمبرداری این دنباله‌ی مورد انتظار را پس از بیل پوپ، فیلمبردار سه‌گانه‌ی ماتریکس انجام می‌دهد. کیانو ریوز، کری-ان ماس و جیدا پینکت اسمیت باری دیگر برای ایفای نقش‌های نمادین نئو، ترینیتی و نیوبی در فیلم «ماتریکس ۴» باز خواهند گشت. از بازیگران تازه‌ی فیلم نیز می‌توان به پریانکا چوپرا، جسیکا هنویک، نیل پاتریک هریس، توبی انوومر، برایان جی اسمیت و یحیی عبدالمتین دوم که براساس شایعات نقش مورفئوسِ جوان را بازی می‌کند، اشاره کرد.

مدتی قبل به این موضوع اشاره شد که اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، احتمال بازگشت لمبرت ویلسون برای ایفای نقش مروینجین در فیلم «ماتریکس ۴» وجود دارد. از داستان قسمت چهارم این فیلم لایو-اکشن اطلاعاتی در دست نیست و باتوجه‌به نحوه‌ی پایان فیلم The Matrix Revolutions (انقلاب‌های ماتریکس) نمی‌توان به‌سادگی درباره‌ی آن اظهار نظر کرد. فیلم The Matrix در سال ۱۹۹۹ و فیلم‌های The Matrix Reloaded و The Matrix Revolutions در سال ۲۰۰۳ روی پرده سینما رفتند و مجموعاً بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در گیشه‌ی جهانی درآمد کسب کردند. همچنین از فیلم «انقلاب‌های ماتریکس» به‌عنوان اولین اثری یاد می‌شود که به‌شکل کاملاً همزمان در کشورهای بزرگ جهان به اکران درآمد. فیلم The Matrix 4 در ابتدا برای اکران در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۲۱ مه ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده بود، اما اکران آن بر اثر شیوع ویروس کرونا تا تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ (۱ آوریل ۲۰۲۲) به تعویق افتاد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده