نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۸

بازی‌های رایگان سرویس استیدیا پرو برای ماه اکتبر معرفی شدند

گوگل با نزدیک شدن به رویداد هالووین یک سری بازی‌های جدید از جمله Dead By Daylight، Celeste و Jotun را به سرویس استریمینگ گوگل استیدیا پرو اضافه می‌کند.

درحالی که به اولین سالگرد آغاز به کار سرویس استریمینگ گوگل استیدیا نزدیک می‌شویم، مجموعه‌ بازی‌های تحت پشتیبانی این سرویس برای مشترکین Stadia Pro گسترش پیدا می‌کند. ضمن اینکه در آستانه رویداد ویژه هالووین قرار داریم و یک سری بازی‌های متناسب با این رویداد نیز در این بین دیده می‌شوند. گوگل با انتشار یک تریلر رسمی، شش بازی جدیدی که از ماه اکتبر به پلتفرم اختصاصی خود اضافه خواهد  شد را معرفی می‌کند. این بازی‌ها از ابتدای این ماه در دسترس مشترکین قرار خواهد گرفت.

از ابتدای ماه اکتبر، مشترکین گوگل استیدیا پرو بازی چند نفره Dead By Daylight را متناسب به مضامین رویداد هالووین دریافت می‌کنند. درکنار این بازی، Superhot: Mind Control Delete، Lara Croft and the Temple of Osiris و Human: Fall Flat همچنین باز‌های Jotun و Celeste جمعاً شش بازی جدید Stadia Pro را تشکیل می‌دهند.

Dead By Datlight

تماشای ویدیو معرفی بازی‌های جدید استیدیا پرو در یوتیوب

گوگل علاوه‌بر معرفی بازی‌های جدید سرویس استریمینگ خود برای ماه اکتبر، در پست جدیدی که ازطریق وبلاگ جامعه کاربران استیدیا منتشر کرده، اعلام می‌کند که بازی Risk of Rain 2 از امروز با قیمت تخفیف خورده‌ی ۱۹.۹۹ دلار برای خرید در دسترس قرار خواهد داشت. جالب اینجا است که یک مرحله اختصاصی به نام Sundered Grove نیز به‌طور ویژه برای نسخه استیدیا بازی طراحی شده است.

در کل به نظر می‌رسد که بازی Dead By Daylight بهترین پیشنهاد گوگل برای روزهای منتهی به رویداد هالویین محسوب می‌شود. به‌خصوص در شرایطی که توسعه‌دهندگان این بازی به‌طور مرتب به انتشار آپدیت محتوای جدید برای این بازی ادامه داده و به پشتیبانی از آن می‌پردازند. The Realm Beyond نام جدیدترین بسته الحاقی این بازی است.

ضمن اینکه Celeste، Jotun و Superhot: Mind Control Delete نیز همگی بازی‌های مستقل محبوبی هستند که تجربه لذت بخشی را برای کاربران Stadia Pro به همراه خواهند داشت. پیش از این بازی‌هایی مانند GYLT و Metro Exodus و همچنین Destiny 2 و Farming Simulator 19 برای کاربران این سرویس به صورت رایگان ارائه شده بودند.

گوگل سرویس اشتراکی Stadia Pro را با قیمت ۸.۹۹ پوند (۹.۹۹ دلار) در ماه ارائه می‌کند. ضمن این که کنترلرهای اختصاصی این سرویس نیز به‌صورت جداگانه با قیمت ۵۹ پوند (۶۹ دلار) به فروش می‌رسند. البته که شما برای دسترسی به پلتفرم الزاما به این کنترلر نیاز ندارید، چرا که استیدیا با دیگر کنترلرها یا موس و کیبورد هم سازگار است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده