// چهار شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۰

تاریخ انتشار بازی Torchlight 3 مشخص شد

Torchlight 3 از نظر گیم‌پلی تفاوت‌هایی با نسخه‌های پیشین دارد که از میان آن‌ها می‌توان به شخصی‌سازی کامل قلعه اشاره کرد.

مدتی است که بازی Torchlight 3 به‌صورت دسترسی زودهنگام در اختیار کاربران قرار گرفته است. این در حالی است که Perfect World و Echtra Games، به‌ترتیب ناشر و سازنده Torchlight 3، تصمیم گرفته‌اند تا بازی را به‌صورت کامل عرضه کنند. ازاین‌رو کاربران در تاریخ ۲۲ مهر ماه (۱۳ اکتبر) می‌توانند نسخه نهایی Torchlight 3 را روی کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 تجربه کنند.

Torchlight 3 نسبت‌به نسخه‌های پیشین خود پیشرفت‌های مختلفی داشته است. برای مثال، در این نسخه بازیکنان به‌صورت کامل می‌توانند قلعه‌های ساخته شده خود را شخصی‌سازی کنند. در جریان نسخه ارلی اکسس، تمامی کلاس‌های بازی در دسترس بودند و با اینکه بازی از نظر پایه و اساس ساختار خوبی داشت، اما تیم سازنده همچنان المان‌ها و موارد استفاده شده در نسخه‌های قدیمی را در نسخه سوم هم قرار داده بود.

به‌عبارتی، تیم سازنده از المان‌های جدید برای بازی اکشن نقش آفرینی خود استفاده نکرده بود. بااین‌حال، به‌روزرسانی متعددی در جریان دسترسی زودهنگام بودن Torchlight 3 عرضه شد و امیدواریم در نسخه نهایی، شاهد اعمال تغییراتی رو گیم‌پلی بازی باشیم. دراین‌میان اشاره کنم که نسخه نینتندو سوییچ هم در آینده نزدیک عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده