// چهار شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۲

جزئیات و مزایای خرید نسخه دیجیتال دیلاکس بازی Demon's Souls مشخص شد

در کنار مشخص شدن محتوای نسخه دیجیتال دیلاکس Demon's Souls، همچنین تصاویری از گیم پلی این بازی نیز منتشر شد.

چندی پیش بود که با تحلیل دیجیتال فاندری از تریلر گیم‌ پلی بازی Demon's Souls، مشخص شد که کاربران در حالت پرفورمنس می‌توانند این بازی را با رزولوشن 1440p و ۶۰ فریم برثانیه تجربه کنند. از طرفی علاقه‌مندان این بازی منتظر راه‌اندازی صفحه‌ پیش‌خرید بازی بودند تا بتوانند محصول مورد علاقه خود را پیش‌خرید کنند.

وبسایت پلی استیشن، به‌تازگی صفحه پیش‌خرید بازی Demon's Souls را راه‌اندازی کرده است. ازاین‌رو مشخص شده که دیمنز سولز دارای یک نسخه دیجیتال دیلاکس ادیشن است که مزیت‌های متعددی دارد. کاربران با خرید نسخه ۹۰ دلاری Demon's Souls به دو آرمور، سلاح، سپر، تعدادی آیتم داخل بازی، حلقه و موارد دیگر دسترسی رایگان پیدا خواهند کرد. همچنین نسخه دیجیتالی ساندترک بازی اصلی را هم دریافت خواهید کرد.

این در حالی است که تعدادی تصاویر جدید هم از بازی Demon's Souls منتشر شده است. در جریان تصاویر منتشر شده، شاهد محیط‌های بازی و همچنین باس‌هایی نظیر ونگارد و آرمور اسپایدر هستیم. بااینکه Demon's Souls در حالت پیش‌فرض روی رزولوشن 1440p اجرا می‌شود، اما همچنان جذابیت‌های خود را حفظ کرده و می‌توان آن را مورد انتظارترین بازی روز عرضه پلی استیشن 5 دانست. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده