// پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۰

بررسی بازی Tony Hawk's Pro Skater 1+2 از دید سایت‌های معتبر دنیا

بعد از ظهر ۱۳ شهریور ماه میانگین نمرات بازی Tony Hawk's Pro Skater 1+2 در دسترس قرار گرفت و شاهد عملکرد بسیار خوب بازسازی نسخه اول و دوم هستیم. 

Tony Hawk's Pro Skater را می‌توان یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌‌های صنعت بازی‌های ویدیویی دانست که نسخه‌های اخیر آن به هیچ‌وجه راضی کننده نبودند و یک شکست بزرگ به حساب می‌آمدند. این در حالی است که در اردیبهشت ماه، اعلام شد استودیو ویکاریوس ویژنز در حالت ریمستر کردن یا به‌عبارتی بازسازی دو نسخه از بهترین بازی‌های مجموعه است. ازاین‌رو شک و تردید زیادی در دل کاربران مجموعه به‌وجود آمد که شاید اکتیویژن نتواند تجربه‌ی راضی کننده‌ای را به‌واسطه‌ی Tony Hawk's Pro Skater 1+2 در اختیار کاربران قرار دهد. 

استودیو ویکاریوس ویژنز به‌واسطه‌ی موتور گرافیکی جدیدی که برای ریمستر نسخه اول و دوم Tony Hawk's Pro Skater در نظر گرفته است، سعی دارد مراحل بازی را با شکل و شمایل کاملا جدید، اما آشنا دراختیار کاربران قرار دهد. البته این بازی تنها به بازسازی مراحل و اسکیت بازهای معروف آن دو نسخه دهه ۹۰ بازی نمی‌شود، بلکه شاهد محتویات جدیدترین نظیر اسکیت سوارهای جدید هستیم. امروز بعد از ظهر ۱۳ شهریور ماه (سه سپتامبر) میانگین نمرات بازی Tony Hawk's Pro Skater 1+2 منتشر شد و شاهد عملکرد بسیار خوب بازی و یک دستاورد بزرگ برای این مجموعه هستیم. دستاوردی که سبب می‌شود تا ناامیدی بازیکنان قدیمی به‌واسطه‌ی نسخه پنجم و ناکامی آن، به کل ازبین برود. 

بازی Tony Hawk's Pro Skater 1+2 فردا ۱۴ شهریور ماه عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند در ادامه بخشی از نظرات منتقدان بازی‌های ویدیویی در مورد این بازی را مطالعه و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. 

Tony Hawk's Pro Skater 1+2

  • سازنده: ویکاریوس ویژنز
  • ناشر: اکتیویژن
  • سبک: ورزشی
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان

ایستادن روی اسکیت در سالن در بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2

وی‌جی ۲۴۷: نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

ویکاریوس ویژنز با بازسازی این بازی ثابت کرد همانند ورزش اسکیت، Tony Hawk's Pro Skater بیشتر از یک بازی در زمان خود بوده است. این بازی تمامی ویژگی‌های نفوذ مجدد به قلب کاربران را دارد. ویکاریوس ویژنز را می‌توان برای بازسازی نوستالوژی دهه ۹۰ کاربران و ارائه آن به بهترین شکل ممکن تحسین کرد. 

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 یک چرخش بسیار خوب نسبت به بازی Tony Hawk's Pro Skater 5 است که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و حتی سخت است که این دو بازی را از یک مجموعه بدانیم. چالش‌های اسکیت سواری بازی ساختاری اولد اسکول و جذاب دارند، طراحی مراحل زیبا، چشم‌نواز و دوست داشتنی بازی همانند یک قطعه شاعرانه برای بازی اصلی است و موسیقی‌های بازی هم نسخه کودکانه شما را زنده نگه می‌دارد. بسیار راحت است که نسبت‌به هدف قرار گرفتن فروش بازی‌های مورد علاقه ما توسط اکتیویژن و تبدیل شدن آن به یک استراتژی جدید بدبین باشیم، اما باتوجه‌به ویژگی‌های مثبت و لذتی که Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 در اختیار ما قرار می‌دهد، فکر کردن به این موضوع سخت است. بازگشت به گذشته و ارائه مجدد دو نسخه مجدد این مجموعه، بهترین تصمیمی است که اکتیویژن طی ۱۵ سال گذشته درقبال مجموعه Tony Hawk انجام داده است. 

گیم‌اسپات: ۹۰ از ۱۰۰

از آن‌جایی که شاهد نقاط قوت و سرگرم کننده مجموعه Tony Hawk's در Pro Skater 1+2 هستیم، ناراضی بودن از دست این بازی برای نقاط ضعف آن سخت است. زمان بارگذاری زیاد صفحات مانع از این نمی‌شود که برای اعمال حرکات و کومبوهای مختلف منتظر نمانید و کمبود اهداف مختلف برای کاراکترهای بازی، مانع از تجربه آن با هر کاراکتر جدید نمی‌شود. تجربه‌ی مجدد مراحل بازسازی شده و لذت بی‌اندازه آن‌ها کافی است تا بگوییم Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 یک بازی موفق است. بااین‌حال افزودنی‌های هوشمندانه درکنار سیستم چالش‌های درگیر کننده موردی است که Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 را بیشتر از یک نسخه موفق در مجموعه نشان می‌دهد.

گیمزرادار: ۸۰ از ۱۰۰

استودیو Vicarious Visions با ساخت موتور گرافیکی مخصوص، این مجموعه را در مسیر جدیدی قرار داده است. مسیری که یک بازی اسکیت سرگرم کنده را به‌جای عرضه نسخه‌های سالانه و استفاده از تدابیر مختلف دراختیار کاربران قرار می‌دهد. امیدوارم این یک دست گرمی به‌جای کسب یک رتبه برتر برای مجموعه باشد. 

دیستراکتوید: ۸۰ از ۱۰۰

نقاط ضعف را کنار بگذاریم، اکتیویژن با به خدمت گرفتن ویکاریوس ویژنز، کار بسیار درستی را انجام داده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده