نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۶

بازی واقعیت ترکیبی Mario Kart Live: Home Circuit برای نینتندو سوییچ معرفی شد

جدیدترین نسخه‌ی ماریو کارت قرار است دنیای واقعی و مجازی را با یکدیگر ترکیب کند.

شرکت نینتندو امروز طرفداران سوپر ماریو را حسابی خوشحال کرده و به معرفی آثار متنوعی به مناسبت ۳۵ سالگی بازی Super Mario Bros پرداخته است. یکی از این بازی‌ها هم اثری منحصربفرد و متفاوت است که علاقمندان می‌توانند در حالت واقعیت ترکیبی (Mixed Reality) به سراغ آن بروند؛ بازی Mario Kart Live: Home Circuit که قرار است این مجموعه‌ی پرطرفدار کارتینگ را در ترکیب دنیای واقعی و مجازی ارائه دهد.

بازی ماریو کارت لایو اولین اثر استودیو ولان (Velan Studios) محسوب می‌شود و می‌توان آن‌را نیمی بازی ویدیویی و نیمی اسباب‌بازی دانست. به این شکل که بخش دیجیتالی آن ازطریق کنسول نینتندو سوییچ دنبال می‌شود و بخش واقعی نیز با ماشین‌های اسباب‌بازی ماریو و لوئیجی درکنار موانع واقعی سروکار دارد. این ماشین‌ها که هرکدام دوربینی بالای خود دارند، توسط بازیکن درون منزل کنترل می‌شوند و مسیرهای طراحی‌شده به‌وسیله‌ی کاربران بازی هم با دنیای واقعی و موانع آن ترکیب می‌شوند و لحظاتی جذاب و مهیج را تشکیل می‌دهند.

دانلود ویدیو از آپارات

استودیو ولان در مورد بازی ماریو کارت لایو می‌گوید: «اولین بخش از ایده‌ی ما در این پروژه قرار دادن محیط زندگی واقعی شما درون یک بازی ویدیویی بوده و در قدم بعدی امکان خلق مسیرهای دلخواه را برای آن در نظر گرفتیم. می‌توانید با تماشای تریلر بازی به‌طور کامل‌تری در جریان حال و هوای آن قرار بگیرید و متوجه شوید که چه مسیرهای پیچیده و جالبی را می‌شود برای بازی طراحی کرد. تمرکز اصلی این اثر به همین خلاقیت کاربران آن اختصاص پیدا می‌کند که در ترکیب با گیم‌پلی جذاب بازی‌های ماریو کارت می‌تواند همان حس و حال همیشگی این مجموعه را به شکلی متفاوت ارائه دهد. ما در استودیو ولان برای بازی آیتم‌ها، موانع و تم‌های متنوعی را در نظر گرفته‌ایم و واقعاً خوشحال هستیم که می‌توانیم بخشی خلاقانه و شگفت‌انگیز از جشن تولد ۳۵ سالگی ماریو باشیم.»

بازی ماریو کارت لایو که نینتندو آن‌را در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۵ مهر) در دو مدل ماریو و لوئیجی با قیمت ۹۹ دلار عرضه خواهد کرد، درکنار بخش تک‌نفره‌ی خود که امکان رقابت با Koopalingها را می‌دهد، بخش چندنفره‌ای هم دارد که تا چهار نفر را پشتیبانی می‌کند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده