// پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

تریلر گیم‌ پلی بسته الحاقی Peril on Gorgon بازی The Outer Worlds کاراکترهای جدید داستان را نشان می‌دهد

در جریان تریلر گیم‌پلی بسته الحاقی Peril on Gorgon بازی The Outer Worlds، شاهد کاراکترهای جدید داستانی و تصمیم‌گیری‌های متفاوت هستیم.

چندی پیش بسته الحاقی Peril on Gorgon برای بازی The Outer Worlds معرفی شد که قرار است کاربران را وارد ماجراجویی جدیدی کند. این بسته الحاقی در تاریخ ۱۹ شهریور ماه (۹ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. این در حالی است که در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۲۰، وبسایت IGN تریلر جدید را از بسته الحاقی Peril on Gorgon در دسترس قرار داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر منتشر شده مربوط‌به ۱۴ دقیقه ابتدایی بسته الحاقی Peril on Gorgon بازی The Outer Worlds است که در جریان آن کاراکتر اصلی داستان به همراه خدمه سفینه فضایی خود وارد محیط گُرگِن می‌شود. در ادامه شاهد ملاقات با کاراکترهای جدید داستانی نظیر ویلمینا امبروز هستیم. 

بازیکنان پس از تمام کردن مأموریت Radio Free Monarch می‌توانند به محتویات این بسته الحاقی دسترسی داشته باشند. بازیکنان با ورود به سیارک بزرگ گرگن باید به‌دنبال حل معمای یک توطئه چینی مرموز و عجیب باشند. این سیارک در گذشته محل تحقیق فرقه Spacer’s Choice بوده است. ازاین‌رو راز و رمزهای بسیاری در پشت پرده جریان دارد و شما باید متوجه آن‌ها شوید. همچنین به‌نظر می‌رسد خاندان امبروز هم نقش مهمی را در جریان‌های بسته الحاقی Peril on Gorgon ایفا می‌کنند. 

مقاله‌های مرتبط:

بازیکنان در زمان عرضه می‌توانند این بسته الحاقی را با قیمت ۱۵ دلار خریداری کنند و تیم سازنده درکنار ارائه محتویات داستانی، مواردی مثل لباس جنگی و سلاح‌های تازه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین اگر سیزن‌پس ۲۵ دلاری بازی را خریداری کرده باشید، Peril on Gorgon را درکنار دومین بسته الحاقی معرفی نشده The Outer Worlds به رایگان کسب خواهید کرد. 

در ادامه می‌توانید تریلر ۱۴ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بسته الحاقی Peril on Gorgon بازی The Outer Worlds را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده