نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰

آدام درایور در فیلم علمی-تخیلی جدید سونی نقش‌آفرینی می‌کند

آدام درایور، بازیگر نامزد جایزه‌ی اسکار برای بازی در فیلم «داستان ازدواج» برای نقش‌آفرینی در فیلم علمی-تخیلی Sixty Five شرکت سونی انتخاب شد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که آدام درایور، بازیگر مجموعه فیلم‌های پُرطرفدار Star Wars (جنگ‌های ستاره‌ای) به دنیای فیلم های علمی تخیلی باز می‌گردد. براساس گزارش هالیوود ریپورتر، این هنرپیشه‌ی آمریکایی که برای بازی در فیلم‌های BlacKkKlansman (بلکککلنزمن) و Marriage Story‎ (داستان ازدواج)  تا مرز دریافت جایزه‌ی اسکار پیش رفته است، در فیلم Sixty Five (شصت‌وپنج) شرکت سونی به ایفای نقش خواهد پرداخت. وظیفه‌ی کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این پروژه‌ی اسرارآمیز برعهده‌ی اسکات بک و برایان وودز است که بیشتر برای نگارش فیلم‌نامه‌ی فیلم هیجان‌انگیز ترسناک A Quiet Place (یک مکان آرام) شناخته می‌شوند.

سم ریمی، کارگردان فیلم‌های Spider-Man (مرد عنکبوتی) و Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج: قلمروهای بی‌پایان دیوانگی)، زینب عزیزی و دبی لیبلینگ تهیه‌کنندگی فیلم Sixty Five را انجام می‌دهند. آخرین حضور آدام درایور در مجموعه‌ی جنگ ستاره‌ای به فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ‌های ستاره‌ای: خیزش اسکای‌واکر) مربوط می‌شود که در سال ۲۰۱۹ روی پرده‌ی سینما رفت. این بازیگر توانا برای نقش‌آفرینی در فیلم «داستان ازدواج» کاندیدای دریافت جایزه‌ی «بهترین بازیگر نقش اول مرد» در نودودومین دوره‌ی مراسم اسکار شد، اما این جایزه نهایتاً به واکین فینیکس برای بازی در فیلم Joker (جوکر) تعلق گرفت.

آدام درایور در فیلم The Last Duel (آخرین دوئل) نیز جلوی دوربین می‌رود که ریدلی اسکات سکان هدایت آن را در دست دارد و مت دیمون، جودی کومر، بن افلک و هریت والتر در میان بازیگرانش دیده می‌شود. این فیلم داستان یک شوالیه را روایت می‌کند که پس از بازگشت از جنگ متوجه خیانت دوستش می‌شود و این موضوع نبردی را بین آن‌ها شکل می‌دهد که تنها یک نفر می‌تواند از آن جان سالم به در ببرد. وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی این فیلم درام تاریخی برعهده‌ی بن افلک، مت دیمون و نیکول هولوفسنر بوده است و جنیفر فاکس در کنار ریدلی اسکات، کوین والش و نیکول هولوفسنر به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی آن فعالیت می‌کند. فیلم «آخرین دوئل» در ابتدا برای اکران در ۵ دی ۱۳۹۹ (۲۵ دسامبر ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده بود، اما اکران آن بر اثر شیوع ویروس کرونا تا تاریخ ۲۳ مهر ۱۴۰۰ (۱۵ اکتبر ۲۰۲۱) به تعویق افتاد.

 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده