// پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰

بازی جدید سازنده Mortal Kombat احتمالا در آینده نزدیک معرفی می‌شود

اد بون، رئیس استودیو ندررلم، در حساب کاربری توییتر خود از احتمال معرفی یک بازی جدید سخن گفته است.

در گذشته شایعاتی حول معرفی نسخه جدید بازی Injustice در رویداد DC FanDome به‌گوش می‌رسید. تعدادی از کاربران نام اد بون، رئیس استودیو ندررلم (NetherRealm Studios)، را در میان شرکت کنندگان مشاهده کرده بودند. بااین‌حال مشخص شد که استودیو ندررلم در این رویداد پنل نخواهد داشت. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، اد بون در جریان توییت اخیر خود به یک معرفی در آینده اشاره کرده است. به‌نظر می‌رسد ندررلم در آینده نه‌چندان دور پروژه جدید خود را معرفی خواهد کرد. از آن‌جایی که Mortal Kombat 11 جدیدترین پروژه آن‌ها بوده است، احتمال زیاد Injustice 3 پروژه‌ای است که آن‌ها آن را دیر یا زود معرفی خواهند کرد. البته این گفته‌ها بدین معنا نیست که ندررلم، هم‌اکنون روی پروژه بعدی خود کار نمی‌کند، اما تصمیم گرفته‌اند که آن را در یکی از رویدادهای پیش روی معرفی کنند.

اد بون در حال انجام مصاحبه

در سال ۲۰۱۸، در جریان مراسم The Game Awards بازی Mortal Kombat 11 معرفی شد. ازاین‌رو احتمال می‌رود در مراسم The Game Awards 2020 شاهد معرفی بازی جدید استودیو ندررلم باشیم. آن هم زمانی‌که جف کیلی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که در حال آماده‌سازی معرفی‌های مختلفی برای این رویداد است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ دوست دارید یک دنباله/پیش درآمد از سری Injustice را مشاهده کنید یا شاهد کراس‌اور میان بازی‌های مبارزه‌ای باشیم؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده