// پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

Marvel's Avengers بیشترین بتا دانلود شده در تاریخ پلی استیشن را به خود اختصاص داد

حساب کاربری توییتر اسکوئر انیکس با انتشار یک توییت اعلام کرده که Marvel's Avengers بیشترین بتا دانلود شده در تاریخ پلی‌استیشن را تجربه کرده است. 

فردا بازی Marvel's Avengers به‌صورت رسمی عرضه می‌شود. این در حالی است که کاربران با خرید نسخه دیلاکس مارولز اونجرز، می‌توانستند از روز ۱۱ شهریور ماه (یک سپتامبر) مشغول تجربه‌ی بازی شوند. بااین‌حال اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر Marvel's Avengers، به‌تازگی اخبار جدیدی را حول نسخه بتا بازی منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اسکوئر انیکس در توییتر اعلام کرده که Marvel's Avengers لقب بیشترین بتا دانلود شده در تاریخ پلی‌استیشن را از آن خود کرده است. همچنین در گذشته هم اعلام شده بود که بتای Marvel's Avengers روی تمامی پلتفرم‌ها ۶ میلیون کاربر داشته است و ۲۷ میلیون ساعت هم، زمان تجربه‌ی بازی توسط تعداد کاربران ذکر شده است. 

دراین‌میان بد نیست به معرفی کاراکتر کیت بی‌شاپ هم اشاره کنیم که در جریان قسمت جدید استریم War Table معرفی شد. وی پس از عرضه بازی در قالب یک بسته الحاقی در اختیار کاربران بازی Marvel's Avengers قرار می‌گیرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Marvel's Avengers جزو آن دسته از بازی‌هایی است که برای مخاطبان نسل بعد هم در نظر گرفته شده و پس از عرضه کنسول‌های نسل نهم، در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده