نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۰

کوییزکاپ ۹۹، بزرگ‌ترین مسابقه‌ی اطلاعات عمومی کشور، به زودی آغاز می‌شود

«کوییزکاپ ۹۹»، چهارمین دوره از مسابقات ورزش‌های الکترونیکی کوییز آو کینگز است که به‌زودی و با جوایز ارزشمند آغاز می‌شود. برای جزییات رویداد همراه زومجی باشید. 

ششمین فصل کوییز آو کینگز، مصادف شده است با یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سالیانه‌ی این محصول محبوب. «کوییزکاپ ۹۹»، چهارمین دوره از مسابقات ورزش‌های الکترونیکی کوییز آو کینگز است که امسال به‌صورت کاملا مستقل و با حمایت هواوی و کافه بازار (برنامه بازار) برگزار خواهد شد. در ادامه با جزئیات این فصل و نحوه‌ی برگزاری کوییزکاپ ۹۹، بیشتر آشنا خواهیم شد.

چهارمین ایستگاه

کوییزکاپ ۹۹، چهارمین دوره‌ی مسابقات سالیانه‌ی کوییز و اولین ورزش الکترونیکی بومی است. هدف تمامی دوره‌‌های این رویداد، شناسایی «کوییزباز برتر سال» و نفر اول اطلاعات عمومی کشور بوده و تمامی تلاش‌های آن در همین راستا است. از سال گذشته و با اضافه شدن بخش تیمی، تیم برتر سال نیز انتخاب می‌شود تا کوییزکاپ بزرگ‌ترین رقابت اطلاعات عمومی کشور لقب بگیرد.

کافه بازار بعد از مشارکت در برگزاری رویداد کژوال کمپ (رویداد بازی‌سازی)، با هدف حمایت از بازی‌کننده‌های بازی‌های موبایلی از از رویداد کوییزکاپ حمایت کرد. همچنین اکوسیستم هواوی به‌عنوان یکی از پرچم‌داران عرضه‌ی تلفن‌های هوشمند در سراسر جهان، همراه ما در کوییزکاپ ۹۹ خواهد بود.

پوستر مسابقات کوییز کاپ ۹۹

امسال از روز شنبه، ۵ مهر ماه مرحله‌ی اول انتخابی انفرادی آغاز خواهد شد. یک هفته بعد و در تاریخ ۱۲ مهر، دومین چالش انفرادی را شاهد خواهیم بود. روز پنج‌شنبه ۱۷ مهر انتخاب گروهی کلید می‌خورد و در تاریخ ۲۴ مهر، دومین مرحله درون بازی اتفاق می‌افتد. همچنین در روزهای ۷ و ۸ مهر ماه، فینال مسابقات را شاهد خواهیم بود.

فینال چهارم در دوران کرونا

فینال حضوری در تاریخ ۷ و ۸ آبان ماه برگزار می‌شود. به واسطه‌ی شرایط خاص کشور و اپیدمی کرونا، فینال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تعدادی محدود برگزار خواهد شد. همچنین امسال با پخش زنده‌ی رویداد، هیجان مسابقات به‌مانند دوره‌های پیشین حفظ می‌شود. کانال‌های پخش زنده‌ی فینال کوییزکاپ ۹۹ و دیگر موارد مرتبط با آن ازطریق بلاگ رسمی کوییز آو کینگز در دسترس قرار می‌گیرد.

بزرگ‌ترین جایزه‌ی ورزش‌های الکترونیکی ایران

کوییز آو کینگز با دو برابر کردن جوایز امسال، مجموعا ۱۰۰ میلیون تومان جایزه برای نفرات برتر در نظر گرفته است. ۲۵ میلیون تومان سهم نفر اول و همین مبلغ سهم تیم اول امسال خواهد بود. نفر و تیم دوم هر کدام ۱۵ میلیون تومان و نفر و تیم سوم هر یک ۱۰ میلیون تومان دریافت خواهند کرد. همچنین مسابقات جانبی کوییز آو کینگز با همراهی حامیانش نیز در آدرس زیر در دسترس خواهد بود:

https://quizcup.quizofkings.com/?utm_source=QoK&utm_medium=QC99PressRelease&utm_campaign=quizcup99


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده