نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

با دکتر ساینا تمام نیازهای پزشکی را به صورت آنلاین برطرف کنید

گرچه خیلی وقت‌ها اینترنت 4G آن چیزی نیست که می‌خواهیم ولی وای به روزی که همان هم به یک H نازک و محو تبدیل می‌شود و ناگهان هیچ رفت و برگشتی نمی‌بینیم.

این روزها زندگی هم دقیقاً همین شده، حالا کرونا گریبانگیر ما شده، حالت 4G قبلی زندگی را داریم کم‌کم فراموش می‌کنیم. اما حساس‌تر از همه، آن قسمتی از زندگی است که با سلامت ما ارتباط مستقیم دارد.

احتمالاً از ترس گرفتن کرونا یا انتقال آن به دیگران، مراجعه به پزشک و چکاپ‌های قبلی را پشت گوش انداخته‌ایم. اگر تا پیش از این برای حل مشکلات عاطفی و شخصی به‌راحتی با یک تراپیست کاربلد مشورت می‌کردیم، اما الان، وسط این حجم از تغییر در سبک زندگی، یک گوشه کز می‌کنیم و ناامیدتر روزها را فقط رد می‌کنیم.

اما دوستانه بگویم، اگر نشسته‌اید که کرونا تا شش ماه دیگر تمام می‌شود و من فلان و فلان کار را می‌کنم، خواهشاً این بازی شمارش روزها را حداقل برای بررسی وضعیت سلامت روح و جسمتان متوقف کنید. ماجرا ساده‌تر از این حرف‌ها است، بهتر است نگاهی به سرویس‌های آنلاین پزشکی و روانشناسی بیندازید. اینترنت شما چه 4G باشد چه همان H لاغر، سامانه دکتر ساینا حسابی هوای سلامت شما را دارد.

بیایید نگاهی دقیقتر به صنعت پزشکی از راه دور (Telemedicine) در ایران بیندازیم.

استارت‌آپ دکتر ساینا دقیقاً چکار می‌کند؟

آدم‌های وب‌گرد و اهل تکنولوژی بعضی وقت‌ها روی لبه شمشیر راه می‌روند، یکی از این مواقع همان جست‌وجو در اینترنت برای یافتن درمان بیماریست. می‌دانم که دست خودتان نیست اما خوددرمانی یا پزشک شدن اصلاً به صلاح نیست. برای ملاقات با پزشک باید زمان زیادی گذاشت اما هنگامی که سرویس مشاوره آنلاین پزشکی مانند دکتر ساینا وجود دارد، ارتباط تلفنی یا آنلاین با پزشک، راحت‌تر از هر زمان دیگری است.

اپلیکیشن دکتر ساینا را روی گوشی نصب می‌کنید یا به سایت دکتر ساینا به نشانی www.drsaina.com مراجعه می‌کنید. از بین بیش از ۴۵۰ متخصص در ۴۵ رشته پزشکی، می‌توانید دقیقاً با همان پزشکی مشورت کنید که دلخواه شماست.

سوابق پزشکی، ویدیوی معرفی و از همه مهم‌تر نظرات کاربرانی که از آن پزشک مشورت گرفته‌اند را می‌خوانید و دکمه شروع گفت‌وگو را می‌زنید. تلفنی یا آنلاین فرقی نمی‌کند، در هر دو حالت پزشک ارتباط را شروع می‌کند و تا تمام نشدن سوالات شما، پزشک با شماست.

دکتر ساینا و لپ تاپ

در دکتر ساینا از چه متخصصانی می‌توان مشورت گرفت؟

از حرف‌های که در ملاقات‌های حضوری نمی‌توان راحت به پزشک یا روانشناس گفت تا فهمیدن نتایج آزمایش و تصویربرداری، همه در سامانه دکتر ساینا به‌سادگی انجام می‌شود. در این سامانه پزشکان متخصص و فوق تخصص در 45 رشته حضور دارند. پس به‌راحتی می‌توانید درباره بیماری‌ها و دغدغه‌هایتان مشاوره تلفنی یا آنلاین تخصصی بگیرید.

مشاوره با متخصصان روان‌شناسی با قیمت کاملاً مناسب

کرونا، زندگی‌ها را تغییر داده، معاشرت‌ها خیلی کم شده، شرایط کاری به همراه وضعیت بد اقتصادی، نه‌تنها روابط با دیگران که حتی هدف‌گذاری‌ها و نگاه به زندگی را هم عجیب و غریب کرده است. اما باور کنید که وسط این نابسامانی‌ها هم می‌توان از روانشناسان کمک گرفت.

هزینه‌های بالای یک جلسه مشاوره را کلاً فراموش کنید. همین حالا می‌توانید با قیمت بسیار مناسب از روانشناسان متخصص سامانه دکتر ساینا مشاوره تلفنی بگیرید. برای دریافت مشاوره روانشناسی همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره اینترنتی با پزشک زنان و زایمان

خیلی‌ها از خانم‌ها به‌دلیل افزایش فعالیت‌ها در منزل، امکان مراجعه به متخصص زنان را ندارند و روتین‌های پزشکی را پشت گوش انداخته‌اند. اما واقعاً قرار نیست که ترس‌ از گفت‌وگو درباره مسائل جنسی یا شیوع ویروس کرونا، عاملی برای ایجاد بیماری‌های مزمن و جدید شود. شما به‌راحتی در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید مستقیماً با یکی از متخصصان به‌صورت تلفنی یا آنلاین مشورت کنید. آن‌ها تا رسیدن به نتیجه نهایی پاسخگوی شما هستند.

مشاوره آنلاین با متخصصان پوست

همین حالا که این مطلب را می‌خوانید، نگاهی به پوست دست یا صورتتان بیندازید. استفاده از محلول‌های ضدعفونی، شستشوی مداوم دست و صورت، استفاده از انواع دستکش‌ها، استرس‌های ناشی از ابتلا به بیماری چقدر روی پوست شما تاثیر گذاشته؟ به احتمال 80 درصد پاسخ نسبتاً زیاد است. بهتر است با یک متخصص پوست صحبت کنید، چون تأخیر در این مسئله فقط وضعیت را بدتر می‌کند.

همانقدر که ایمنی بدن برای مقابله با کرونا مهم است، پوست شما هم باید گنجایش شستشو و ضدعفونی را داشته باشد. در کلینیک تخصصی پوست دکتر ساینا، همین حالا چندین متخصص آنلاین هستند، گفت‌وگو را شروع کنید.

تعمیرات دستگاه گوارش کاملاً آنلاین

تحرک نداشتن آدم‌های عاشق آی‌تی و تکنولوژی، زبانزد عام و خاص است. البته طبیعت اینکار نشستن پای لپ‌تاپ و کامپیوتر است اما سیستم گوارش هم طبیعت خاص خودش را دارد. اگر رعایت نکنید یا بخواهید کار کردن را با خوردن غذاهای پرچرب، فست‌فود و نامناسب لذت بخش بکنید، یک دستگاه گوارش معیوب روی دستتان می‌ماند.

متاسفانه کبد چرب، یبوست و مشکلات روده‌ای، زخم و ورم معده جزء بیماری‌های شایع در بین جوانان شده است. انجام ورزش، خوردن غذاهای سالم و مشاوره با پزشکان گوارش سامانه دکتر ساینا نسخه الان شما است.

تست کرونا در محل شما

امیدواریم در وضعیت تردید اینکه کرونا دارم یا نه، قرار نگرفته باشید اما شیوع و ابتلا به این بیماری زیاد شده و مهم‌ترین کار مطمئن شدن از وضعیت سلامت است. به‌جای آنکه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بروید یا در آزمایشگاه منتظر بمانید تا تست کرونا از شما بگیرند، بهتر است آزمایشگاه و کادر تخصصی را به محل خودتان بیاورید.

دکتر ساینا امکان دریافت تست کرونا در محل ویژه شهروندان تهرانی را راه‌اندازی کرده است. متخصصان با تمهیدات بهداشتی در محل حاضر می‌شوند و تست آنتی بادی کرونا و تست PCR که نمونه بزاق شماست را دریافت و تا ۷۲ ساعت نتیجه برای شما ارسال می‌شود. البته دکتر ساینا برای سازمان‌ها و موسسات، شرایط ویژه‌ای نیز قرار داده است. اگر علائم کرونا را در خود مشاهده می‌کنید همین حالا از خدمات تست کرونا دکتر ساینا استفاده کنید. 

پزشکان سامانه دکتر ساینا چگونه انتخاب می‌شوند؟

پزشکان نمی‌توانند با یک درخواست عضویت به‌راحتی عضو سامانه دکتر ساینا بشوند. پس از هر درخواست عضویت، کمیته تخصصی پزشکی دکتر ساینا، رزومه، تجربیات و مدارک پزشکی هر متخصص را بررسی می‌کند. پس از انجام مصاحبه و تایید صلاحیت، پزشک وارد سامانه می‌شود. اما این بررسی با عضویت تمام نمی‌شود.

عاشقان تکنولوژی با کارکرد ستاره و نظرسنجی در پایان هر پشتیبانی به‌خوبی آشنا هستند. در سامانه دکتر ساینا نیز امتیاز کاربران به پزشکان و رضایت آن‌ها بسیار مهم است.

دکتر ساینا نبض سلامتی

کمیته تخصصی پزشکی دکتر ساینا به‌صورت سیستمی و دوره‌ای، بر فعالیت پزشکان نظارت می‌کند و پیوسته در حال بررسی و پایش عملکرد است. به همین دلیل است که کوچک‌ترین نارضایتی بررسی می‌شود و حتی اگر کاربری از مشاوره ناراضی باشد ۱۰۰% وجه مشاوره به کاربر پرداخت می‌شود.

چرا از سامانه دکتر ساینا استفاده کنیم؟

وقتی:

  • بیش از یک میلیون مشاوره موفق پزشکی و روان‌شناسی در سامانه دکتر ساینا ثبت شده است.
  • بیش از ۴۵۰ پزشک و روانشناس متخصص در ۴۵ رشته با سخت‌ترین فیلترهای عضویت، در این سامانه فعالیت می‌کنند.
  • کارشناسان پشتیبانی، ۲۴ ساعته درکنار کاربران هستند و به سوالات و مشکلات احتمالی پاسخ می‌دهند.
  • در صورت نارضایتی، وجه مشاوره ۱۰۰% بازگشت داده می‌شود.
  • بیش از چهار سال، کاربران در سراسر ایران از شهرهای بزرگ تا روستاهای کوچک و دورافتاده کشور از این سامانه استفاده کرده‌اند.

چرا شما سوالات، دغدغه‌ها و مسائل سلامتی خود را در لحظه و آنلاین از پزشکان سامانه دکتر ساینا نپرسید؟!


 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده