// سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۹

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدر نشینی Super Mario 3D All-Stars برای دومین هفته متوالی

در جریان جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به هفت مهر ماه، بازی Mafia: Definitive Edition در رتبه سوم قرار گرفته است.

در هفته گذشته، بازی Super Mario 3D All-Stars برای کاربران نینتندو سوییچ عرضه شد و توانست صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کند. حال هفته جدید فرار رسیده است و در هفته منتهی به هفت مهر ماه، همچنان شاهد صدرنشینی این اثر هستیم؛ آن هم زمانی‌که بازی Mafia: Definitive Edition عرضه شده است.

تعقیب و گریز در بازی Mafia: Definitive Edition

در هفته منتهی به هفت مهر ماه، بازی Super Mario 3D All-Stars در رتبه اول قرار گرفته است. به دنبال آن، بازی Marvel's Avengers در رتبه دوم و بازی Mafia: Definitive Edition در رتبه سوم قرار گرفته است. همچنین بازی Animal Crossing: New Horizons در رتبه چهارم و Mario Kart 8 Deluxe هم در رتبه پنجم قرار گرفته است. نکته جالب این است که بازی Mafia Trilogy، در رتبه ششم قرار گرفته است که کالکشن مرتبط با هر سه نسخه مافیا است و با عرضه نسخه اول، حال این کالکشن هم وارد جدول فروش هفتگی شده است.

در ادامه نیمه دوم جدول، بازی Minecraft Dungeons در رتبه هفتم و بازی Tony Hawk's Pro Skater 1+2 هم در رتبه هشتم قرار گرفته است. در انتهای جدول هم دو بازی Minecraft و Grand Theft Auto V رتبه‌های نهم و دهم را از آن خود کرده‌اند. کاربران زومجی در ادامه می‌توانند جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به هفت مهر ماه را در زیر مشاهده کنند.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱Super Mario 3D All-Starsصدرنشینی برای دومین هفته متوالی
۲۲Marvel's Avengers-
۳-Mafia: Definitive Editionهفته اول انتشار
۴۳Animal Crossing: New Horizons
۵۵Mario Kart 8 Deluxe-
۶-Mafia Trilogyهفته اول انتشار
۷۸Minecraft Dungeons-
۸۴Tony Hawk's Pro Skater 1+2-
۹۷Minecraft-
۱۰۱۰Grand Theft Auto V-


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده