نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

فروشگاه PSSTAR: خرید کنسول و بازی های ویدیویی

ستاره بازی ایران با سال‌ها فعالیت در حوزه بازرگانی خارجی و تأمین انواع محصولات مورد نیاز کشور که امکان تولید آن‌ها در داخل وجود ندارد، اکنون ازطریق فروشگاه PSSTAR خدمات مختلفی را در زمینه فروش بی‌واسطه و با کیفیت محصولات بازی‌های ویدیوی ارائه می‌کند.

یکی از فعالیت‌های ستاره بازی ایران، فروش انواع محصولات مورد نیاز صنعت کشور و بازار ایران با همکاری سایر برندهای مطرح حوزه تامین کالا‌های وارداتی در کشور است. اکنون با معرفی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس (XBOX Series X) می‌توانید منتظر خبرهای جدید و شگفتانه‌های مسابقه بزرگ PSSTAR با جوایز ارزنده باشید.

ستاره بازی ایران

ستاره بازی ایران قصد دارد تا به‌عنوان فروشگاه اینترنتی خرید کنسول، بدون واسطه و با کیفیت شرایط خریداری انواع کنسول پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و لوازم جانبی این کنسول‌ها را فراهم کند. به‌زودی امکان خریداری کنسول PS5 و ایکس‌باکس سری ایکس نیز در PSSTAR فراهم خواهد شد.

فروشگاه PS STAR دارای نماد اعتماد الکترونیک است. برای ارتباط با ما می‌توانید از طریق سایت PSSTAR و شماره‌های زیر اقدام کنید:

ارتباط با ما:
02191090620
09120657196

آدرس دفتر مرکزی: تهران، میدان بهارستان، خیابان مجاهدین اسلام، پلاک ۹۳، واحد ۲۹ کدپستی: ۱۱۵۴۸۶۶۴۵۸

شما همچنین در سایت ما می‌توانید جدیدترین اخبار و اطلاعات و مقالات در زمینه گیم و انواع کنسول بازی را مطالعه کنید و از خرید خود لذت ببرید. ضمن سپاس از همراهی همه شما عزیزان به‌خصوص نمایندگان بزرگوار در سرتاسر ایران که سفیران ارزشمند ما در تمامی ایران تخفیفات استثنایی را در نظر گرفته و دعوت ‌می‌کنیم از شما که از وب سایت ما (WWW.PSSTAR.IR) بازدید کنید.

جشنواره پاییزی ستاره بازی ایران

منتظر خبرهای جدید، شگفتانه‌ها و مسابقه بزرگ ما با جوایز ارزنده باشید.

امیدواریم دیدگاه و پیشنهاد‌های خود را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم در جهت خدمت بهتر به شما عزیزان گام‌های موثرتری را برداریم.


 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده