نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۹

انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness توسط نتفلیکس معرفی شد [بروزرسانی]

اکانت توییتر نتفلیکس پرتغال به اشتباه تریلر انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness را که یک انیمیشن CG است، منتشر کرده است.

به‌روزرسانی روز ۶ مهر و ساعت ۲۰:۱۹: ساعاتی پیش کپکام رسما انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness را معرفی کرد و اطلاعاتی رسمی در رابطه با آن نیز به اشتراک گذاشت. کپکام در ابتدا تایید کرد که این انیمیشن قرار نیست یک انیمیشن بلند باشد و درواقع یک سریال انیمیشنی CG و سه‌بعدی است که در سال ۲۰۲۱ از نتفلیکس منتشر خواهد شد، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از تعداد قسمت‌ها یا داستان آن در دسترس نیست. انیمیشن رزیدنت ایول با همکاری کپکام، TMS Entertainment و Marza Animation Planet تولید خواهد شد و اتفاقات آن در دنیای اصلی و بازی جریان خواهد داشت. سریال Resident Evil: Infinite Darkness بخشی از برنامه ۲۵امین سالگرد مجموعه Resident Evil خواهد بود.

در انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness توجه ویژه‌ای به طراحی صدا شده و کپکام توصیه کرد که این بینندگان این سریال انیمیشنی را با هدفون تماشا کنند. همچنین تمرکز این انیمیشن سریالی روی شخصیت کلر ردفیلد و لیان کندی خواهد بود و این سریال به یک اثر اکشن ترسناک توصیف شده است که در آن وعده تصاویر ترسناک حاوی تعلیق به‌همراه صحنه‌های اکشن نفس‌گیر داده شده است. اطلاعات بیشتر در آینده منتشر خواهد شد. همچنین یک تصویر رسمی از سریال Resident Evil: Infinite Darkness به‌همراه چند کانسپ آرت از این اثر منتشر شده که در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

لیان کندی و کلر ردفیلد در انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness

متن خبر اصلی: در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک انیمیشن بلند براساس مجموعه Resident Evil (رزیدنت ایول) برای شبکه نتفلیکس در دست ساخت است که اولین تریلر آن ظاهرا به اشتباه زودتر از برنامه اولیه منتشر شده است. این انیمیشن قرار است Resident Evil: Infinite Darkness نام داشته باشد که یک انیمیشن CG است و قرار است از شبکه نتفلیکس منتشر شود. ظاهرا این تریلر زودتر از زمان تعیین شده و توسط اکانت توییتر نتفلیکس پرتغال به اشتباه منتشر شده است که در آن شاهد یک تریلر تقریبا یک دقیقه‌ای هستیم.

در اولین تریلر انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness که البته هنوز نسخه رسمی آن توسط نتفلیکس منتشر نشده، شاهد حضور کلر ردفیلد، یکی از شخصیت‌های بازی Resident Evil 2 هستیم که ظاهرا شخصیت اصلی این انیمیشن است که در حال قدم زدن در یک خانه مرموز است. در پایان تریلر نیز برای لحظاتی کوتاه می‌توانیم لیان کندی را نیز مشاهده کنیم که به سمت یک زامبی شلیک می‌کند و یک مرد را ظاهرا نجات می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در پایان تریلر مشخص شد که انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness قرار است در سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس منتشر شود، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله داستان و اتفاقات این انیمیشن در دسترس نیست و باید منتظر اعلامیه رسمی نتفلیکس یا کپکام در این رابطه باشیم. علاوه‌بر این انیمیشن، نتفلیکس در حال ساخت سریال Resident Evil نیز است که این سریال لایو اکشن قرار است دارای یک داستان اورجینال از دنیای زامبی محور این مجموعه باشد که اتفاقات آن در دو خط زمانی جریان دارد. بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از سریال رزیدنت ایول از جمله بازیگران، زمان شروع تولید یا زمان انتشار آن در دسترس نیست.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده