// جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۹

ناتی داگ در آستانه روز The Last of Us موارد جالبی را با طرفداران به اشتراک گذاشت

ناتی‌داگ هر سال در روز ۲۶ سپتامبر، اخبار، تصاویر، ویدیوها یا تخفیف‌های جذابی برای طرفداران سری بازی The Last of Us دارد. ولی امسال کمی زودتر به استقبال آن رفت و وعده داد که اخبار اصلی فردا منتشر می‌شوند.

اسکات لا، یکی از مدیران تیم برقراری ارتباط با مخاطبان استودیو ناتی داگ به‌تازگی یادداشتی را بلاگ رسمی پلی‌استیشن منتشر کرد که از برنامه‌ی سازندگان برای روز The Last of Us خبر می‌دهد. ناتی‌داگ در هفته‌های بعد از عرضه‌ی بازی The Last of Us Part II، موارد زیادی را در قالب آپدیت‌های رایگان به آن اضافه کرد؛ از درجه‌های سختی جدید تا موسیقی‌هایی با صدای جول (تروی بیکر) و اِلی (اشلی جانسون) که قبلا طرفداران فقط نسخه‌ی ناقص آن‌ها را شنیده بودند.

ناتی‌داگ می‌خواهد که طرفداران فردا (شنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران وارد سایت رسمی بازی The Last of Us شوند و شاهد اخباری هیجان‌انگیز باشند. به همین خاطر امروز اخبار کوچک‌تر منتشر شدند.

روز The Last of Us با لوگو رسمی ناتی داگ

اکنون می‌دانیم که شرکت Mondo به‌زودی فروش نسخه‌ی vinyl (دیسک‌های بزرگ سیاه‌رنگ برای اجرای موسیقی روی صفحه‌ی گرامافون) آلبوم موسیقی متن اورجینال بازی The Last of Us Part II را آغاز می‌کند. آلبومی که توسط گوستاوو سانتائولایا و با همکاری مک کوئیل در چند قطعه خلق شد و یکی از بزرگ‌ترین دلایل تاثیرگذاری بازی روی مخاطبان بود. ظاهرا این نسخه‌ی فیزیکی آلبوم موسیقی متن اثر با دو پوستر دیدنی چاپ‌شده به‌دست بازیکن می‌رسد؛ پوسترهایی که ناتی‌داگ به‌زودی از آن‌ها رونمایی خواهد کرد.

ناتی‌داگ از طرفداران خود خواسته است که فردا یعنی در روز The Last of Us منتظر اخبار هیجان‌انگیز باشند

در این بین مشخص شد که به‌زودی بازی رومیزی The Last of Us در فروشگاه‌ها موجود می‌شود. تیم CMON که بازی رومیزی بسیار خوب Bloodborne: The Board Game و بازی کارتی جذاب God of War: The Card Game را خلق کردند، با ساخت بازی رومیزی برای فرنچایزهای محبوب پلی‌استیشن غریبه نیستند. آن‌ها از مدت‌ها قبل به سراغ ساخت بازی رومیزی The Last of Us رفتند و در آینده‌ی نزدیک از آن رونمایی به عمل می‌آورند.

ابی با صدگذاری درخشان لورا بیلی یکی از شخصیت‌های اصلی داستان بازی The Last of Us Part 2 بود و ناتی داگ می‌خواهد به طرفداران این شخصیت، فرصت شبیه شدن به او را بدهند. این استودیو که مدتی قبل راهنمای کاسپلی در نقش الی را با همگان به اشتراک گذاشت و با استقبال فراوان بازیکنان مواجه شد، حالا راهنمای کاسپلی در نقش ابی را منتشر کرده است. این راهنما که به‌زودی در قالب یک فایل PDF بسیار باکیفیت در سایت رسمی The Last of Us قرار می‌گیرد، به همگان نشان می‌دهد که به چه لباس، سلاح‌های سرد، لوازم جانبی و مدل موی خاصی احتیاج دارند تا بتوانند خود را شبیه ابی کنند.

مجسمه الی با کمان در بازی The Last of Us نات داگ

افرادی که توانایی مالی و شانس خرید مجسمه‌های خاص شخصیت‌های محبوب دنیای بازی‌های ویدیویی را دارند، می‌توانند سراغ مجسمه‌ی ۱۶ اینچی جدید الی بروند. این مجسمه در اصل الی را در حال نگه داشتن یک کارد بزرگ و سنگین نشان می‌دهد و در حالت دوم که با الهام از بخش‌های مخفی‌کارانه‌ی بازی ساخته شد، او را مشغول نگاه انداختن به اطراف و نگه داشتن تیر و کمان کرده است.

همچنین ناتی‌داگ اعلام کرد که مجسمه‌های تازه‌ای از جول جوان‌تر و اِلی ۱۴ساله را نیز به بازار می‌فرستد. این مجسمه‌ها به‌صورت جداگانه فروخته می‌شوند و با ابعاد ۱ به ۹ نسبت به سایز واقعی این شخصیت‌ها خلق شده‌اند. آن‌ها در حقیقت جول و الی در بخشی مهم از بازی نخست را نمایش می‌دهند. طرح دو مجسمه‌ی مورد اشاره توسط تیم هنری Mamegyorai و براساس ظاهر این دو شخصیت در فلش‌بک‌های بازی The Last of Us Part II کشیده شده است.

مجسمه زیبا جول و الی در بازی The Last of Us ناتی داگ

در آستانه‌ی روز The Last of Us، استودیو سازنده‌ی بازی یک تم رایگان جدید برای پلی‌استیشن 4 منتشر کرده است که آرام گرفتن یک قایق در ساحل را به نمایش می‌گذارد و شامل یکی از زیباترین موسیقی‌های بازی The Last of Us Part 2 می‌شود. گیمرهای علاقه‌مند به بازی می‌توانند هم‌اکنون تم The Last of Us Part II Beach Theme را به‌صورت رایگان از پلی‌استیشن استور دریافت کنند. همچنین تمامی آواتارها و تم‌های دیگر بازی The Last of Us Part 2 هم تا انتهای روز ۲۸ سپتامبر (۷ مهر) رایگان شده‌اند. پس اگر می‌خواهید آن‌ها را برای همیشه در اکانت خود داشته باشید، به سرعت سراغ فروشگاه دیجیتالی پلی‌استیشن و دریافت همه‌ی این آیتم‌های تزئینی بروید. راستی تمام موارد مشابه مرتبط با بازی The Last of Us و بسته‌ی الحاقی آن به اسم Left Behind هم تا زمان گفته‌شده با نصف قیمت همیشگی خود به فروش می‌رسند.

ناتی‌داگ به مناسب روز The Last of Us و به مدت چندهفته مشغول برگزاری مسابقه‌ای در شبکه‌های اجتماعی خواهد شد که بهترین تصاویر ثبت‌شده در حالت عکاسی بازی The Last of Us Part II را انتخاب می‌کند. در این رقابت، هر هفته یک نفر دوال‌شاک 4 به‌خصوصی با طرح بازی The Last of Us Part 2 را دریافت خواهد کرد. برای شرکت در این رقابت باید با اطلاعات کامل خود، تصاویر را در سایت رسمی ناتی‌داگ آپلود کنید.

با همه‌ی این‌ها فراموش نکنید که ۲۴ ساعت دیگر اخبار اصلی مرتبط با روز The Last of Us منتشر خواهند شد. از آن‌جایی که ناتی‌داگ امروز را برای صحبت راجع به اطلاعات ارائه‌شده انتخاب کرد، طرفداران باور دارند که فردا واقعا اخبار اصلی و مهم به گوش مخاطبان می‌رسند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده