// جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۱

سازندگان Halo Infinite هنوز برای تاریخ عرضه جدید بازی تصمیم‌گیری نکرده‌اند

برایان جرارد، مدیر تیم تبلیغات Halo Infinite اعلام کرد که گیمرها نباید به شایعات مرتبط با تاریخ عرضه‌ی بازی اعتماد کنند. زیرا خود سازندگان هم هنوز مطمئن نیستند که «هیلو اینفینیت» در چه تاریخی از سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر می‌شود.

پس از آن که چند خرده‌فروشی در اینترنت تاریخ‌هایی احتمالی را برای زمان عرضه‌ی بازی Halo Infinite معرفی کردند، استودیو سازنده به‌صورت رسمی واکنش نشان داد و گفت هیچ‌کس تاریخ انتشار این بازی را نمی‌داند. زیرا اصلا خود تیم سازنده‌ی «هیلو اینفینیت» هم هنوز تاریخ عرضه‌ی آن را مشخص نکرده است و صرفا به کار روی محصول نهایی ادامه می‌دهد.

در اکثر مواقع استودیوها با اینکه تاریخ عرضه‌ی بازی را با مخاطبان به اشتراک نمی‌گذارند، تاریخی را برای سازندگان بازی مشخص می‌کنند؛ تا آن‌ها بدانند که برای انجام هر کار چه‌قدر زمان باقی مانده است. همچنین وقتی مخاطبان خبری از تاریخ عرضه‌ی انتخاب‌شده توسط تیم ساخت بازی نداشته باشند، متوجه تاخیرات اعمال‌شده روی آن هم نمی‌شوند. ولی وقتی که می‌دانید خود استودیو هم تاریخ عرضه‌ای برای بازی مشخص نکرده است، می‌فهمید که حتما کار روی آن زمان‌بر و کمی غیر  قابل پیش‌بینی به نظر می‌آید.

بازی Halo Infinite قرار بود تنها بازی انحصاری بزرگ روز عرضه‌ی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس مایکروسافت باشد. ولی نمایش بازی انقدر از لحاظ گرافیکی مخاطبان را ناامید کرد که سازندگان مجبور به تأخیر زدن تاریخ انتشار محصول و کار کردن بیشتر روی آن شدند.

مستر چیف با لباس سبز و کلاه خود درخشان در یک سیاره دیگر در بازی هیلو اینفینیت

باتوجه‌به این حقیقت که مایکروسافت چند فرد جدید را برای حل مشکلات بازی به تیم ساخت آن افزوده است، این صحبت‌ها احتمالا نشان می‌دهند که شاید واقعا تاریخ عرضه‌ی «هیلو اینفینیت» نزدیک نباشد. در حقیقت اخبار بازی جدید نشان می‌دهند که اگر بازی Halo Infinite در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۱ میلادی از راه رسید، گیمرها نمی‌توانند آن‌چنان تعجب کنند.

استودیو 343Industries گفته است که «هیلو اینفینیت» تا ۱۰ سال تنها «هیلو» جدید خواهد بود و مدام محتواهای بیشتر به آن افزوده می‌شوند. به همین خاطر احتمالا عرضه‌ی بازی به شکل ناقص خطرناک خواهد بود و سازندگان باید از کیفیت آن مطمئن شوند. زیرا مخاطبان خود به خود با سخت‌گیری و احتیاط به سمت بازی‌هایی می‌روند که شبیه بازی‌های GaaS (بازی در قالب یک سرویس آنلاین/Game as a Service) به نظر می‌رسند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده