// پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

طراح سری بازی God of War به استودیوی Retro پیوست

استودیوی Retro در ادامه‌ی جذب نیروهای زبده از استودیوهای بزرگ، جان مارسلا، طراح ارشد سری بازی God of War را استخدام کرده است.

اوایل سال ۲۰۱۹ بود که مشخص شد مراحل ساخت بازی Metroid Prime 4 ریبوت شده و حالا این بازی توسط سازندگان سه‌گانه‌ی اصلی این مجموعه یعنی استودیوی Retro در حال توسعه است. پس از اعلام این خبر، اخبار زیادی از مراحل توسعه بازی منتشر نشد و مشخص نیست که چه زمانی می‌توانیم شاهد نمایش و انتشار آن باشیم، اما طی هفته‌های گذشته شاهد استخدام‌های گسترده استودیو رترو برای ساخت قسمت جدید بازی Metroid Prime بودیم.

حال در آخرین اخبار بازی، این استودیو در تازه‌ترین فعالیت خود، جان مارسلا، طراح ارشد محیط سری بازی‌های God of War را استخدام کرده است. جان مارسلا در طی ۱۰ سال فعالیت خود در استودیوی سانتامونیکا روی بازی‌های God of War: Ascension به‌عنوان طراح و God of War به‌عنوان طراح ارشد بازی کار کرده است. حال او به‌عنوان طراح محیط بازی Metroid Prime 4 به استودیوی  استودیوی Retro پیوسته است.

در چند ماه گذشته اخبار گوناگونی از استودیوی رترو منتشر شده است که این استودیو برای توسعه بازی Metroid Prime 4، نیروهای برجسته و شناخته شده صنعت بازی‌سازی از قبیل توسعه‌ دهندگان قبلی بازی Battlefield تا Mirror’s Edge و حتی بازی Halo را برای توسعه این بازی استخدام کرده است.

بازی Metroid Prime 4 توسط استودیوی Retro برای نینتندو سوییچ در حال توسعه است، اما هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این بازی اعلام نشده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده