// پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۲

تاریخ انتشار بسته الحاقی Darkness in the Capital بازی Nioh 2 اعلام شد

بسته الحاقی Darkness in the Capital بازی Nioh 2 دارای محتویات داستانی، دشمنان و روح‌های نگهبان جدیدی است.

در فصل تابستان بود که اولین بسته الحاقی بازی Nioh 2 عرضه شد و ماجراجویی جدیدی را در اختیار کاربران قرار داد. ماجراجویی که به‌نظر می‌رسد در دومین بسته الحاقی بازی Nioh 2 قرار است ادامه پیدا کند. چندی پیش وبسایت پلی‌استیشن تاریخ انتشار دومین بسته الحاقی بازی Nioh 2 را اعلام کرد.

دومین بسته الحاقی بازی، Darkness in the Capital نام دارد و بازیکنان را به شهر کیوتو می‌برد. جایی‌که بازیکنان به دوره هی‌آن ژاپن خواهند رفت و در جهان Nioh، این دوره دقیقا جایی است که سلطنت یوکای‌ها در بهترین حالت خود بوده است. ازاین‌رو همانند بسته الحاقی اول، بازیکنان با کاراکترهای داستانی جدیدی آشنا خواهند شد که از میان آن‌ها می‌توان به یک شکارچی شیاطین و همچنین یک جادوگر توانمند اشاره کرد.

همچنین کاربران می‌توانند منتظر باس فایت‌های جدید، دشمنان جدید و همچنین روح‌های نگهبان و سلاح‌ تازه‌ای باشند. گفته شده است که این سلاح برای اشخاصی طراحی شده که به نبرد‌های تن‌به‌تن علاقه‌مند هستند. در انتها بد نیست به نینجوتسو و جادوهای جدید بسته الحاقی Darkness in the Capital هم اشاره‌هایی داشته باشیم. بسته الحاقی Darkness in the Capital در تاریخ ۲۴ مهر ماه (۱۵ اکتبر) در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

اگر سیزن‌پس بازی را خریداری کرده باشید، Darkness in the Capital را به رایگان کسب خواهید کرد. همچنین می‌توانید آن را به‌صورت جداگانه هم خریداری کنید. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Nioh 2 توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Nioh 2 به‌خوبی راه موفقیت نسخه اول را ادامه داده است، اما نتوانسته است از آن پیشی بگیرد. از نظر داستان و موسیقی، Nioh 2 تجربه‌ی بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. این در حالی است که مشکلاتی مثل مراحل فرعی خسته کننده و هوش مصنوعی بسیار ضعیف دشمنان سبب شده تا گیم‌پلی بازی درکنار دارا بودن المان‌های جدید، مشکلات بزرگی هم داشته باشد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده