// پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۶

تاریخ انتشار بازی NieR Replicant Ver 1.22 مشخص شد؛ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

در جریان لایو استریم اسکوئر انیکس از مجموعه NieR اعلام شد که NieR Replicant Ver 1.22 درکنار نسخه استاندارد، یک نسخه ویژه به نام White Snow Edition خواهد داشت.

در زمان اعلام لایو استریم شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) در رویداد دیجیتالی Tokyo Game Show 2020، اعلام شد که اخبار مختلفی حول مجموعه NieR منتشر می‌شود. ازاین‌رو کاربران انتظار داشتند که تریلر جدیدی از بازی NieR Replicant Ver 1.22 منتشر شود. 

ازاین‌رو با شروع لایو استریم اسکوئر انیکس، شاهد حضور تعدادی از توسعه‌دهندگان NieR از جمله یوکو تارو و یوسکه سایتو، به‌ترتیب کارگردان و تهیه‌کننده NieR بودیم. در ادامه، اسکوئر انیکس تریلر جدید بازی NieR Replicant Ver 1.22 را به‌نمایش گذاشت و در انتهای آن، شاهد اعلام تاریخ انتشار بازی بودیم. NieR Replicant Ver 1.22 در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۲۳ آوریل ۲۰۲۱) در غرب روی استیم، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. همچنین این بازی در تاریخ ۲ اردیبهشت ماه هم در ژاپن عرضه می‌شود.

در ادامه صداپیشه‌های بازی در مورد NieR Replicant Ver 1.22 توضیحاتی را ارائه کردند و پس از آن، بخشی از گیم‌پلی بازی نمایش داده شد. در جریان گیم‌پلی NieR Replicant Ver 1.22 شاهد تغییراتی روی سیستم نبرد NieR Replicant Ver 1.22 هستیم و شباهت بسیاری به NieR: Automata پیدا کرده است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی NieR Replicant Ver 1.22 را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده