// پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۵

شایعه: ریمستر Bloodborne برای کامپیوتر و پلی استیشن 5 با محتویات جدیدی عرضه می‌شود

RedGamingTech به‌تازگی ویدیویی را منتشر کرده که نشان می‌دهد خبر ساخت ریمستر بازی Bloodborne صحت دارد و برای عرضه روی کامپیوتر و پلی‌استیشن 5 درنظر گرفته شده است.

مدتی است که شایعاتی از نسخه ریمستر بازی Bloodborne به گوش می‌رسد. بااینکه هنوز سونی مورد خاصی را معرفی یا تایید نکرده است، اما شایعات می‌گویند که بلادبورن ریمسترد برای کامپیوتر و پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شود.

به‌تازگی، کانال یوتیوب RedGamingTech ویدیویی را منتشر کرده که در جریان آن در مورد ریمستر بلادبورن صحبت کرده است. در این ویدیو، RedGamingTech مدعی شده که بازی Bloodborne Remastered واقعا در دست ساخت است و برای کامپیوتر و پلی‌استیشن 5 هم عرضه می‌شود. همچنین نسخه ریمستر، دارای محتویات جدیدی است که کاربران نسخه اصلی آن را تجربه نکرده‌اند.

اگر از طرفداران بازی بلادبورن باشید و خبرهای قبلی را دنبال کرده باشید، می‌دانید که محتویات مختلفی از بازی اصلی حذف شده است. به‌عبارتی تابه‌امروز ویدیوهایی منتشر شده که خبر از این می‌دهند بعضی از باس‌های بازی از نسخه اصلی حذف شده است. احتمال دارد در این نسخه شاهد این محتویات باشیم. بااین‌حال RedGamingTech اطلاعات دقیقی را حول محتویات جدید منتشر نکرده است. RedGamingTech یک اینسایدر معتبر به حساب می‌آید که در گذشته مطالب فاش شده درست و دقیقی را منتشر کرده است. البته اشاره کنم که این مطالب بیشتر به سخت‌افزارها مربوط می‌شود.

بااین‌حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که سونی چه موردی را برای کاربران درنظر گرفته است. همچنین RedGamingTech درگذشته اعلام کرده بود که بازسازی کامل بازی Metal Gear Solid 1 هم برای کامپیوتر و پلی‌استیشن 5 در دست توسعه است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ در زیر می‌توانید بخش مربوط از صحبت‌های RedGamingTech در مورد بلادبورن را در یوتیوب تماشا کنید. بعضی از شایعات به این اشاره دارند که ریمستر بلادبورن توسط بلوپوینت گیمز و Qloc در دست توسعه است.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده