نویسنده: مشتاق لقایی
// پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۴

آمیبوهای بازی Monster Hunter Rise سال آینده عرضه می‌شوند

آمیبوهای بازی Monster Hunter Rise سال آینده به صورت انحصاری از Gamestop در آمریکا و فروشگاه My Nintendo در اروپا عرضه می‌شوند.

در رویداد نینتندو دایرکت مینی، استودیو کپکام از بازی  Monster Hunter Rise برای نینتندو سوییچ رونمایی کرد. این بازی ۶ فروردین ۱۴۰۰ (۲۶ مارس ۲۰۲۱) به‌صورت جهانی منتشر خواهد شد؛ در کنار بازی، چند آمیبو هم عرضه می‌شود که شامل حیوان همراه جدید Palamute، هم‌رزم کلاسیک Palico و هیولای بزرگ بدجنس بازی Magnamalo هستند.

این آمیبوها سال بعد در فروشگاه Gamestop در امریکا، EB Games در کانادا و My Nintendo در اروپا برای پیش‌خرید قابل دسترس هستند. صفحه رسمی توییتر نینتندو در اروپا تصاویری هم از این آمیبو‌ها به‌اشتراک گذاشت:

آمیبو بازی شکارچی هیولا

با توجه به بروشوری که در صفحه توییتر Amiibo Alerts منتشر شده، قیمت آمیبوهای پالاموت و پالیکو هر کدام ۱۹.۹۹ دلار و آمیبو مگنامالو ۲۴.۹۹ دلار خواهد بود. گویا اندازه بزرگ این آمیبو باعث شده قیمت بالاتری داشته باشد.

شایعه‌های مربوط به Monster Hunter Rise اول در ماه مرداد (آگوست) شکل گرفت؛ البته این شایعه‌ها به بازی Monster Hunter Stories 2 که در همان نینتندو دایرکت اعلام شد، ارتباطی نداشت. آخرین بازی از سری بازی‌های مانستر هانتر، Monster Hunter World: Iceborne بود که اخیرا کانامه فوجیوکا، کارگردان هنری و اجرایی بازی و ایچیارا دایسوکه، کارگردان بازی حضور توضیحاتی در مورد برنامه‌های آینده و آپدیت‌های آن ارائه کردند. این آپدیت‌ها شامل Rajang، زره لایه دار، یک منطقه آتفشانی جدید برای Guiding Lands و خیلی چیزهای دیگر می‌شود. بازیکنان دو پچ جدید نسخه 11.00 و 11.01 را دریافت کردند که شامل رفع مشکلات بازی و برقراری تعادل میان سایر اصلاحات بازی می‌شود. ریوزو سوجیموتو، تهیه کننده Monster Hunter اخیرا درباره آینده این مجموعه صحبت کرد و گفت:

 بدون در نظر گرفتن موفقیت Monster Hunter World، ما همیشه تلاش می کردیم که روی دو مورد تمرکز کنیم: اقدام و ارتباط. بدون در نظر گرفتن چیزی که در آینده روی ان کار خواهیم کرد، احساس می‌کنم که این مبنایی است که احتمالا آن را تغییر نخواهیم داد. همچنین می‌دانیم که تعداد بازیکنان این بازی خیلی بیشتر شده اما هنوز هم خیلی از مردم درباره این سری چیزی نمی‌دانند.

فروش بازی Monster Hunter World به طور کلی بیشتر از ۱۴ میلیون کپی بوده که شامل فروش بسته الحاقی Iceborne هم می‌شود. همچنین برای این بازی رویداد‌های مختلفی هم تا امروز برگزار شده که از جمله آن‌ها می‌توان به رویداد مرتبط با رزیدنت ایول ۲ اشاره کرد. در حال حاضر بازی Monster Hunter World و بسته Iceborne برای پلی‌استیشن 47، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل دسترس است.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده