نویسنده: سیدرضا نصری
// چهار شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۳

شباهت اسم Xbox Series X با Xbox One X احتمالا مشکلاتی برای خریداران به‌وجود آورده است

احتمالا افراد زیادی به‌دلیل تشابه اسمی کنسول‌های ایکس‌باکس، به‌جای Xbox Series X به اشتباه Xbox One X را در آمازون پیش خرید کرده‌اند.

به‌دنبال مشخص شدن قیمت‌ها و ویژگی‌های محصولات جدید دو شرکت بزرگ سونی و مایکروسافت، حال نوبت به بازیکنان و طرفداران رسیده است تا کنسول یا کنسول‌های مد نظر را در فهرست خرید خود قرار دهند. اما اگر افرادی که هیچ اطلاعاتی از کنسول‌های تازه معرفی شده ندارند، صرفا به قصد خرید جدیدترین کنسول وارد بازار اینترنتی شوند، آیا ممکن است در تشخیص آن‌ها با مشکل مواجه شوند؟ خب به احتمال زیاد، تنها این مشکل ممکن است برای سری کنسول‌های ایکس ‌باکس رخ دهد. از آن جایی که اسامی دو محصول جدید مایکروسافت ایکس ‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس با دو کنسول گذشته‌ی آن یعنی ایکس‌باکس وان ایکس و ایکس‌باکس وان اس تشابه اسمی دارند و واضح نیست که کدام یک جدیدتر هستند، ممکن است منجر به اشتباهات بسیاری در خرید شوند.

ایکس باکس وان ایکس

حال به‌دنبال پیش خرید Xbox Series X و Xbox Series S به نظر می‌رسد که برخی از خریداران محصولات اشتباهی را پیش خرید کرده‌اند که می‌تواند نگران کننده باشد. آمار منتشر شده از فروش ایکس‌باکس در آمازون نیز، احتمالا چنین اشتباهاتی را تایید می‌کند. طبق این آمار، کنسول Xbox One X روی نمودار با افزایش فروش %۷۴۷ درصدی روبه رو شده است. علاوه‌بر اینکه این خبر واقعا شگفت انگیز است، می‌تواند مهر تاییدی نیز بر اشتباهات رخ داده در بعضی از خرید‌ها باشد. البته از آن جایی که Microsoft در گذشته نیز تایید کرده بود که تولید ایکس‌باکس وان ایکس متوقف می‌شود، ممکن است افرادی به همین دلیل دست به خرید Xbox One X زده باشند، هرچند که اصلا نمی‌توان چنین فروشی بالایی را توجیه کند و کاملا دور از ذهن است. شما کاربران زومجی نیز در ادامه می‌توانید نظرات خود را در این رابطه با با ما در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده