// سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۹

ویدیو به اشتراک گذاری آسان تصاویر در ایکس باکس های نسل بعد پخش شد

مایکروسافت با پخش یک ویدیو نه‌چندان بلند نشان داد که اگر اهل به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیو از بازی‌های خود هستید، روی ایکس‌باکس‌های بعدی راحت‌تر از ایکس‌باکس وان می‌توانید این کار را انجام می‌دهید.

برخلاف انواع‌واقسام مدل‌های ایکس‌باکس وان، دسته‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس دکمه‌ی Share را برای به اشتراک‌گذاری آسان‌تر ویدیوها و تصاویر روی خود جا داده‌اند. اگر یک بار این دکمه را فشار بدهید، از بازی خود عکس می‌گیرید و اگر آن را نگه دارید، مشغول ضبط ویدیو گیم‌پلی می‌شوید. جالب‌تر آن که اگر نرم‌افزار Xbox را روی گوشی هوشمند خود نصب داشته باشید، می‌توانید با متصل بودن به اینترنت، آن را از روی گوشی خود هم به اشتراک بگذارید. در حقیقت پس از آن که ویدیو را از روی کنسول خود به اینترنت فرستادید، دیگر می‌توانید نرم‌افزار ایکس‌باکس را روی موبایل باز کنید و محتوای آپلودشده را به سرعت در شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بدون شک یکی از اهداف پایه‌ای شرکت‌های سازنده‌ی کنسول در نسل نهم باید آسان‌تر کردن تک‌تک این کارهای ساده برای مخاطبان باشد. پس چه‌قدر خوب که به نظر می‌رسد مایکروسافت به اشتراک‌گذاری ویدیو و تصاویر از بازی را در نسل نهم آسان‌تر از نسل هشتم کرده است. شما در ادامه می‌توانید ویدیو قابلیت به اشتراک گذاری آسان ویدیو و تصاویر در ایکس‌باکس سری ایکس | اس را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

مایکروسافت پیش از این ویدیوهایی از قابلیت‌های جدید نسل جدید کنسول‌های ایکس‌باکس مثل قابلیت Quick Resume (سری اس را می‌توانید در اینجا تماشا کنید) را منتشر کرده بود. 


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده