// دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۰

بازی Hades بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است

حساب کاربری توییتر Hades اعلام کرده که فروش این بازی از یک میلیون نسخه عبور کرده و تقریبا بخش بزرگی از فروش این بازی، مربوط‌به نسخه دسترسی زودهنگام آن است.

بازی Hades در سال ۲۰۱۸ به‌صورت دسترسی زودهنگام در اختیار کاربران کامپیوتر روی فروشگاه اپیک گیمز قرار گرفت. این در حالی است که به‌تازگی هیدیز پس از گذشت دو سال به‌صورت رسمی برای کامپیوتر (استیم و اپیک گیمز) و نینتندو سوییچ عرضه شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر بازی Hades اعلام کرده که فروش این بازی از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده است. نکته جالب این است که ۷۰۰ هزار نسخه از میزان فروش کلی، مربوط‌به نسخه دسترسی زودهنگام Hades می‌شود. ازاین‌رو تیم سازنده از کاربرانی که بازی را در زمان دسترسی زودهنگام خریداری کرده بودند، تشکر کرده است. استودیو سوپرجاینت گیمز (Supergiant Games)،‌ معتقد بوده که عرضه بازی در قالب یک تجربه Early Access، به آن‌ها اجازه می‌داد تا بتوانند به کمک کاربران آن را بهتر به تکامل برسانند و حال این اتفاق رخ داده است.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های روگ‌لایک هستید، Hades می‌تواند تجربه‌ی بسیار خوبی را ارائه دهد و داستانی متفاوت از خدایان یونان را تجربه کنید. در جریان بازی، کاربران هدایت زاگرئوس را برعهده می‌گیرند که پسر هیدیز به حساب می‌آید و باید راه خود را از میان سیاه‌چاله‌ها به کوه المپ پیدا کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده