// چهار شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۰

مایکروسافت: هر زمان که آماده بودیم، قیمت ایکس باکس سری ایکس را اعلام خواهیم کرد

ساموئل بیتمن، رئیس بخش بازاریابتی شعبه بریتانیا ایکس‌باکس، در توییتر اعلام کرده قیمت ایکس ‌باکس سری ایکس زمانی مشخص می‌شود که آن‌ها آماده اعلام آن باشند. 

سونی و مایکروسافت ظاهرا منتظر یکدیگر هستند تا قیمت کنسول نسل نهمی خود را اعلام کنند و هیچ‌کدام از آن‌ها، قصد ندارد تا قیمت را زودتر از رقیب خود، اعلام کند. این در حالی است که بیشترین ضربه را کاربران می‌خورند، زیرا هنوز نه قیمت دقیق محصول مورد نظر خود را می‌دانند و نه اینکه تاریخ عرضه آن مشخص شده است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران معترض به این قضیه در توییتر اعلام کرد «دیوانه کننده است که هنوز سونی و مایکروسافت قیمت کنسول‌های خود را اعلام نکرده‌اند، آن هم زمانی‌که تقریبا دو ماه به عرضه آن‌ها زمان باقی‌مانده است.» این در حالی است که ساموئل بیتمن، رئیس بخش بازاریابی شعبه بریتانیا ایکس‌باکس، در جواب به این کاربر گفت «من می‌دانم که کاربران هیجان‌زده هستند و می‌خواهند برای خرید و سایر موارد برنامه‌ریزی کنند. زمانی‌که آماده باشیم، به شما این موضوع [اشاره به قیمت کنسول ایکس ‌باکس سری ایکس] را اعلام خواهیم کرد.»

تمامی این موارد در حالی است که مایکروسافت اعلام کرده در رویداد توکیو گیم شو 2020 حضور دارد، اما کاربران نباید منتظر انتشار اخبار خاصی حول ایکس‌باکس سری اس یا قیمت ایکس‌باکس سری ایکس باشند. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که این دو شرکت به چه شکل اطلاعات تکمیلی کنسول‌های خود را اعلام خواهند کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده