// چهار شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

تریلر فیلم Possessor پخش شد؛ اثر ترسناک جدید برندون کراننبرگ

برندون کراننبرگ با پخش تریلر فیلم Possessor که بسیاری را از برخی جهات به یاد سینمای خوفناک پدر او یعنی دیوید کراننبرگ بزرگ می‌اندازد، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

فیلم Possessor با میانگین امتیازات ۶۹ از ۱۰۰ در متاکریتیک و درصد رضایت ۹۳ منتقدان در راتن تومیتوز تبدیل به یکی از آثار تحسین‌شده‌ی جشنواره‌ی ساندنس شد. به تازگی هم سازندگان یک تریلر خشن و خون‌آلود از این فیلم ترسناک را برای عموم پخش کرده است.

این اثر علمی‌تخیلی می‌خواهد نگاهی منحصر به فرد به پروسه‌ی آدم‌کشی بیاندازد. در حقیقت قاتل اصلی داستان شخصی است که می‌تواند بدون دیده شدن در صحنه‌ی جرم، نسل‌کشی به راه بیاندازد و ظاهرا هیچ‌کس نمی‌تواند مقابل او بایستد. در تریلر فیلم یک نفر به کمک تکنولوژی بدن فردی دیگر را تسخیر می‌کند و مشغول کشتن می‌شود. اما اوضاع از جایی به بعد به هم می‌ریزد تا شرایط جاری شدن دریایی از خون در فیلم به وجود بیاید. برندون کراننبرگ این فیلم را نویسندگی و کارگردانی کرد. او پس از اکران فیلم Antiviral در سال ۲۰۱۲، هشت سال هیچ فیلم بلندی نساخته بود و Possessor عملا دومین محصول سینمایی او به حساب می‌آید. فیلم Possessor که مدت‌زمانی ۱۰۳ دقیقه‌ای دارد، در تاریخ ۹ اکتبر (۱۸ مهر) اکرانی محدود را تجربه می‌کند و سپس قدم به پلتفرم‌های اینترنتی می‌گذارد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع The Playlist
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده