نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۱

شرکت WB Games ارزش بسیار زیادی برای AT&T داشته و به فروش نخواهد رسید

گزارش جدید نشریه بلومبرگ به تغییر رویکرد شرکت AT&T در خصوص فروش بخش گیمینگ برادران وارنر یا همان Warner Bros. Interactive Entertainment پرداخته است.

چند ماه قبل گزارشاتی مبنی بر احتمال فروش شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر یا همان WB Games توسط شرکت مادر این شرکت یعنی AT&T مطرح شده بود که ظاهراً با هدف اصلاحات ساختاری و پرداخت بدهی‌های این شرکت صورت می‌گرفت. مایکروسافت، الکترونیک آرتز، اکتیویژن و Take-Two Interactive شرکت‌های بزرگی بودند که برای این معامله چند میلیارد دلاری اظهار تمایل می‌کردند.

بااین‌حال، کمتر از یک ماه پیش بود که رویکرد شرکت مخابراتی AT&T با تغییر مواجه شده و در بیانیه‌ای که توسط مدیرعامل WB Games منتشر شده بود، انصراف این شرکت از فروش Warner Bros. Interactive Entertainment رسماً اعلام شد. حالا گزارش جدیدی در نشریه بلومبرگ منتشر شده که بار دیگر این موضوع را تأیید می‌کند.

براساس اطلاعات درج شده در این گزارش، به‌دلیل تغییرات جدیدی که در سطح مدیریتی AT&T صورت گرفته، این شرکت حالا WB Games را یکی از دارایی‌های «بسیار ارزشمند» خود تلقی کرده و باتوجه به پتانسیل بالای رشد و سوددهی این شرکت، تصمیمی برای واگذاری امتیاز آن نخواهد داشت. به‌ویژه در شرایطی که WB Games در آستانه عرضه آثار بزرگ و بااهمیتی قرار دارد. جان استنلی (John Stankey) به‌تازگی از پست مدیر ارشد عملیاتی AT&T به رئیس اجرایی شرکت ارتقاء رتبه پیدا کرده و تغییرات مهمی را در سیاست‌های پیش روی این شرکت اعمال کرد.

شرکت سرگرمی های تعاملی برادران وارنر

یکی از بازی‌های مهمی که در گزارش بلومبرگ به‌طور ویژه به آن اشاره می‌شود، بازی Harry Potter RPG است که چندی پیش شایعاتی درمورد آن به گوش می‌رسید. ظاهراً در صورتی که همه چیز برای WB Games درست پیش برود، این بازی می‌تواند به موفقیت‌های تجاری قابل توجهی دست پیدا کند. از دیگر عواملی که AT&T را از فروش بخش گیمینگ برادران وارنر منصرف کرده می‌توان به لایسنس‌های متعددی که در پی واگذاری این شرکت جا‌به‌جا خواهد شد اشاره کرد.

WB Games علاوه‌بر باز نقش آفرینی هری پاتر چند بازی مهم دیگر از جمله Gotham Knights و Suicide Squad: Kill the Justice League را در دست ساخت دارد که به ترتیب برای عرضه در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده‌اند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده