// جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۰

تریلر بازی Cyberpunk 2077 با محوریت گروه های بازی منتشر شد

در جریان سومین قسمت از برنامه Night City Wire، گروه‌هایی همچون Maelstorm، Valentinos، 6 Street، Voodoo و Animals بازی Cyberpunk 2077 معرفی شدند.

درگذشته و در دومین قسمت از برنامه نایت سیتی وایر، جزئیاتی از شیوه‌های شروع بازی و پیش‌زمینه داستانی بازیکنان در بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد. این در حالی است که در سومین قسمت از برنامه Night City Wire که ساعت ۸:۳۰ امشب برگزار شده بود، تیم سازنده گروه‌ها و گنگسترهای بازی را به‌نمایش گذاشت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سایبرپانک 2077 دارای گروه‌های گانگستری Maelstorm، Valentinos، 6 Street، Voodoo، Animals و Tyger Claws هستیم. البته گروه‌های دیگری هم در بازی قرار دارند که در زیر و تماشای تریلر بازی در یوتیوب می‌توانید جزئیات دقیق‌ به هرکدام را تماشا کنید. مورد جالب در بازی سایبرپانک 2077 و تعامل کاراکتر V، قهرمان داستان، با گروه‌های مختلف این است که نمی‌توانید عضو آن‌ها شوید. 

درواقع V در طول بازی از گنگ‌های مختلفی مأموریت می‌گیرد و اگر عضو آن‌ها شوید، دیگر به شما اعتماد نخواهند کرد. ازطرفی، تمامی گروه‌های بازی ساختار و ویژگی‌های مخصوص‌به خود را دارند. برای مثال، Tyger Claws با ظاهر یاکوزاهای ژاپنی است و اعضای آن از کاتانا و سلاح‌های دیگری استفاده می‌کنند. در ادامه می‌توانید ویدیو را مشاهده کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان ماه (۱۹ نوامبر) عرضه می‌شود.

تماشا از یوتیوب


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده