// جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۳

تمامی خیابان‌ها در Cyberpunk 2077 نام و مشخصات منحصر به فردی دارند

با شروع سومین قسمت از برنامه نایت سیتی وایر مشخص شد که تمامی شهر‌ها در Cyberpunk 2077 نام مشخصی دارند و بازی یک تجربه کاملا پویا را ارائه خواهد داد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان ماه (۱۹ نوامبر) در اختیار کاربران کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4، پلی ‌استیشن 5، ایکس ‌باکس وان و ایکس ‌باکس سری ایکس | اس قرار می‌گیرد. سایبرپانک 2077 را می‌توان یکی از مهم‌ترین و مورد انتظارترین بازی‌های ویدیویی دانست که سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر Cyberpunk 2077، در جریان دو قسمت متفاوت از نایت سیتی وایر، اطلاعات مختلفی را از جهان منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی و سومین قسمت از برنامه نایت سیتی وایر که ساعت ۸:۳۰ امشب برگزار شد، شاهد جزئیات جدیدی از جهان سایبرپانک 2077 بودیم. در ابتدا تریلری منتشر شد که یک راوی از ویژگی‌های بازی صحبت می‌کرد. یکی از موارد جالب در بازی Cyberpunk 2077، این است که هر خیابان در شهر نایت سیتی اسم و مشخصات مخصوص‌به خود را دارد. تیم سازنده به قدری جدی و دقیق روی این جزئیات کار کرده که بازیکنان به‌صورت کامل می‌توانند در جهان بازی غرق شوند.

نکته جالب دیگر، بر می‌گردد به پویا بودن بازی که در گذشته و ویچر ۳ هم آن را با مقیاسی کوچک‌تر تجربه کرده بودیم. امکان دارد در حال عبور از یک کوچه باشید که گروهی از راه زن‌ها جلوی شما را خواهند گرفت. تمامی این موارد به خیابانی که در آن قرار دارید، مربوط می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده