// جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰

تاریخ انتشار بازی Empire of Sin مشخص شد

بازی سبک استراتژی مافیایی Empire of Sin در اوایل آذر ماه منتشر خواهد شد.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که بازی Empire of Sin، برای اولین‌بار در گیمزکام ۲۰۱۹ به نمایش درآمد. استودیو مستقل رومرو گیمز (Romero Games) وظیفه‌ی ساخت و شرکت Paradox Interactive وظیفه‌ی انتشار این بازی استراتژی با نبردهای نوبتی را برعهده دارند. در ابتدا اعلام شده بود که بازی Empire of Sin در بهار ۲۰۲۰ عرضه می‌شود اما کمی بعد اعلام شد که این بازی تا پاییز ۲۰۲۰ تأخیر خورده است. هم‌اکنون اعلام شده است که این بازی در تاریخ ۱۱ آذر ماه (۱ دسامبر) در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Empire of Sin شما را در قلب جهان جنایتکاران شیکاگو در دوران ممنوعیت دهه ۱۹۲۰ قرار می‌دهد و در این بازی شما راه خود را به هر نحوی که شده به سمت بالا باز خواهید کرد. بازی سبک استراتژی مافیایی Empire of Sin، یک بازی شخصیت محور و الهام گرفته از noir است که شما را در اواسط دهه بیست میلادی، جایی که در پشت صحنه جرایم سازمان یافته‌ی زیادی اتفاق می‌افتاد، غرق خواهد کرد. اگر با این بازی آشنایی ندارید، در ادامه خلاصه داستان و لیستی از ویژگی‌های این بازی را مرور خواهیم کرد:

خود را به‌جای یکی از چهارده رئیس واقعی و الهام گرفته از واقعیت مانند آل کاپون، استفانی سنت کلیر یا گلدی گارنو بگذارید و یک باند کوچک جمع کرده و امپراتوری جنایتکارانه‌ی خود را بسازید، مدیریت کنید و از خود در مقابل باندهای رقیب دفاع کنید. این شما هستید که باید خود را با زیرکی و جذابیت به سمت بالا بکشید و هر کاری که لازم است برای اینکار انجام دهید.

ویژگی‌ها‌ی بازی:

  • نقش آفرینی: یکی از چهارده رئیس منحصر‌به‌فرد مبتنی بر گانگسترهای خیالی و دنیای واقعی را انتخاب کنید و سپس برای ساخت و مدیریت امپراتوری جنایتکارانه‌ی خود در دوران بدنام ممنوعیت شیکاگو تصمیم بگیرید.
  • مدیریت امپراتوری: امپراتوری خود را بسازید و اقتصاد زیرزمینی شیکاگو را با زیرکی، بی رحمی یا بدنامی در سطح شهر اداره کنید. موسسات خود از جمله Speakeasyها، زنجیره‌های مواد غذایی، کازینوها و موارد دیگر را به‌طور استراتژیک مدیریت کنید.
  • نبردهای نوبتی: باند خود را جمع کرده و در نبردهای نوبتی برای دفاع و گسترش قلمرو خود شرکت کنید یا به باندهای مخالف پیام دهید.

اگر شما این بازی را پیش خرید کنید، بسته‌ی Good Son Pack را دریافت خواهید کرد که شامل یک مأموریت انحصاری در بازی و یک گانگستر قابل استخدام خواهد بود. همچنین یک نسخه Deluxe Edition از این بازی نیز وجود دارد که شامل چهار گانگستر قابل استخدام، ست سلاح طلایی که دارای سه پوسته انحصاری برای اسلحه به همراه جلوه‌های صوتی Romero برای اسلحه و یک انیمیشن اعدام برای شخصیت رئیس شما به نام Curb Stomp Execution خواهد بود.

نسخه Premium این بازی نیز دارای محتوای نسخه‌ی Deluxe Edition، بسته‌ی mobster، دو بسته‌ی پس از انتشار و لباس Al Capone’s Fur Coat است و در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Empire of Sin در در تاریخ ۱۱ آذر ماه برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده