نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۱

از رابط کاربری پلی استیشن 5 به‌زودی رونمایی می‌شود

پس از مشخص شدن تاریخ دقیق عرضه و همچنین قیمت نهایی پلی ‌استیشن 5، جیم رایان، مدیر پلی‌استیشن، اعلام کرد به‌زودی از رابط کاربری این کنسول نیز رونمایی می‌شود.

هرچه به روزهای پایانی سال میلادی نزدیک می‌شویم، تب‌وتاب و هیجان بین اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی به اوج خود می‌رسد. سونی با پلی ‌استیشن 5 و مایکروسافت با دو کنسول ایکس ‌باکس سری ایکس و ایکس ‌باکس سری اس خود در حال آماده‌سازی برای شروع رقابتی هیجان‌انگیز در نسل نهم کنسول‌ها هستند.

پس از اینکه مایکروسافت با انتشار پستی در توییتر از تاریخ عرضه و قیمت نهایی دو کنسول خود رونمایی کرد، سونی نیز به‌‌تازگی با برگزاری رویداد مخصوص پلی‌استیشن 5، پس از نمایش تعدادی از بازی‌های آن بالاخره برچسب قیمت و تاریخ عرضه کنسول خود را اعلام کرد.

در حالیکه تقریبا تمام اطلاعات مهم از کنسول پلی‌استیشن 5 مشخص شده، بسیاری اما مدت‌ها است که منتظر رونمایی و نمایش رابط کاربری جدید سونی برای این کنسول هستند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که مت مک‌لورین، معاون بخش طراحی UX سونی، چندی پیش نوید یک رابط کاربری کاملا جدید و انقلابی برای کنسول پلی‌استیشن 5 را به‌ علاقه‌مندان داد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، جیم رایان، مدیر پلی‌استیشن، در تازه‌ترین مصاحبه خود به این موضوع نیز اشاره و اعلام کرد که رابط کاربری PS5 به‌زودی و در موقع خود رونمایی می‌شود. «ما هنوز هیچ تجربه کاربری از پلی‌استیشن 5 را به‌نمایش نگذاشته‌ایم، اما موارد بسیار جالبی برای معرفی وجود دارند.»

حال باید منتظر ماند و دید در کمتر از دو ماه مانده به زمان عرضه کنسول پلی‌استیشن 5، سونی بالاخره چه زمانی از رابط کاربری کنسول نسل بعد خود رونمایی می‌کند. شما هم لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده