نویسنده: سیدرضا نصری
// جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۰

بخش چندنفره‌ بازی Disintegration به زودی از دسترس خارج خواهد شد

طی آخرین اخبار منتشر شده، قرار است که بخش چندنفره بازی Disintegration در تاریخ ۱۷ نوامبر از دسترس خارج شود.

Disintegration یک بازی تیراندازی اول شخص در سبک علمی تخیلی است که توسط استودیو V1 Interactive ساخته شده است. بازی Disintegration در تابستان امسال عرضه شده بود و نتوانست عملکرد مناسبی داشته باشد و درنهایت با نقد‌های خوبی هم روبه‌رو نشد. بااین‌حال تیم Private Division ناشر بازی، اکنون در حال حذف بخش چند نفره‌ی بازی است. این روند به‌صورت مرحله به مرحله انجام و سرانجام در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۷ آبان)، بخش آنلاین بازی به‌صورت کامل حذف خواهد شد.

بازی Disintegration قصد داشت تا یک بخش چندنفره‌ی نوآورانه را ارائه کند، اما نتوانست آن‌طور که باید و شاید عملکرد مناسبی داشته باشد. شکست بخش آنلاین بازی Disintegration یک اتفاق ناراحت کننده است، زیرا این روز‌ها پذیرفتن ریسک ساخت یک بازی یا یک بخش چند نفره متفاوت و تازه برای استودیو‌ها کمی سخت شده است و بیشتر شاهد انواع و اقسام بازی های بتل رویال یا آثاری با مکانیزم‌های تکراری هستیم. خوشبختانه بخش تک نفره‌ی بازی Disintegration حذف نخواهد شد، اما طبق نقد‌های وارد شده به بازی، این بخش نیز خالی از ایراد نیست و از مشکلات متعددی رنج می‌برد که مانع از یک تجربه‌ی ایده‌آل برای بازیکنان از بازی می‌شود. بااین‌حال همچنان بازیکنان می‌توانند تا رسیدن به ماه آبان، به تجربه‌ی بخش چند نفره‌ی بازی بپردازند. اما درنهایت در تاریخ ۲۷ آبان، کار بخش آنلاین بازی Disintegration به اتمام می‌رسد.

بازی Disintegration هم‌اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان در دسترس است. با اینکه خیلی از بازی‌ها، به‌ویژه بیشتر آثار ساخته شده در امسال برای نسل پیش رو نیز تایید شده‌اند اما بعید به نظر می‌رسد که Disintegration برای پلتفرم‌های پلی ‌استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس نیز منتشر شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده