// سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۸

تاریخ عرضه بازی Twin Mirror، اثر جدید استودیو دونت ناد با انتشار تریلری اعلام شد

شرکت دونت ناد بالاخره با پخش یک تریلر اعلام کرد که طرفداران در چه زمانی می‌توانند به سراغ تجربه‌ی بازی داستان‌محور جدید این استودیو بروند.

مطابق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Dontnod بازی Twin Mirror را در تاریخ ۱ دسامبر (۱۱ آذر) به بازار می‌فرستد. بازی Twin Mirror که ظاهرا در طراحی گیم‌پلی الهاماتی از آثار دیوید کیج و استودیو کوانتیک دریم گرفته است، هفتمین بازی ویدیویی دونت ناد به حساب می‌آید؛ یک استودیو با بازی‌سازهای با استعداد که مخاطبان آن‌ها را با آثاری چون بازی Remember Me، «لایف ایز استرنج»، «لایف ایز استرنج 2»، بازی Vampyr و بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit به یاد می‌آورند. بازی Tell Me Why هم جدیدترین اثر این استودیو است که چند روز قبل قسمت پایانی خود را تقدیم گیمرها کرد.

بازی Twin Mirror برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود. البته نسخه‌ی PC بازی به مدت یک سال در انحصار فروشگاه اپیک گیمز قرار دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

استودیو دونت ناد بدون همکاری با هیچ شرکت دیگر به انتشار بازی Twin Mirror می‌پردازد و به همین خاطر برای آن ارزش زیادی قائل است. در این بازی شما قدم به درون ذهن سم هیگز یعنی کاراکتر اصلی داستان می‌گذارید و با او به محیط‌های عجیب متفاوت می‌روید. داستان اصلی از جایی شروع می‌شود که سم به محل زندگی سابق خود بازمی‌گردد تا در یک مراسم ختم حضور پیدا کند. او که در گذشته یک ژورنالیست بوده است، به رخ دادن اتفاقاتی ترسناک در این محیط شک می‌کند و روز و شب به‌صورت مخفیانه مشغول تحقیق می‌شود.

در Twin Mirror هم شخصیت‌هایی وجود دارند که فقط سم می‌تواند آن‌ها را ببیند و هم آدم‌هایی پیدا می‌شوند که هیچ‌کس تمایلی به ملاقات با آن‌ها ندارد. این یک اثر دلهره‌آور و روان‌شناسانه است. خوش‌بختانه تریلر هم نشان می‌دهد که Twin Mirror از برخی مناظر پیشرفت قابل لمسی نسبت به محصولات پیشین دونت ناد دارد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده