نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

پیشرفت کسب و کار‌ها در دوره‌ی کرونا

امروزه، اکثر افراد به‌دلیل کمبود وقت و قابلیت مقایسه‌ی تنوع درقیمت‌ها به خرید اینترنتی روی آورده‌اند. با شناخت و درک صحیح از این موضوع، صاحبان کسب‌و‌کار حتی در شرایط بحرانی حال حاضر، رشد نمایی را تجربه کرده‌اند.

سبک زندگی دیجیتالی و آنلاین به رونق تجارت و اقتصاد کمک کرده تا شیوه جدیدی از سودآوری را فروشگاه‌ها تجربه کنند. همچنین، با افزایش ۹.۴ درصدی نرخ کاربران اینترنت، مقیاس این عدد به ۷۰ درصد رسیده است.امروزه، ۴۷ میلیون کاربر ایرانی در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند که این امر حاکی از نفوذ ۵۷ درصدی این شبکه‌ها در میان افراد است. علاوه‌بر این، با شیوع بیماری کوید-۱۹ در اواخر سال ۹۸، حتی سنتی‌ترین کسب‌و‌کار‌ها برای حفظ بقای اقتصادی خود به فضای دیجیتال روی آورده‌اند و سودی بی‌سابقه را تجربه کردند.

با آغاز دوران قرنطینه و تعطیلی کسب‌و‌کار‌های سنتی، فروشگاه‌سازهای مطرح مثل، شاپی فای که در یک سال، با عدد تقریبی ۳۶۲ میلیون دلار، سال مالی خود را به‌طورمعمول به پایان می‌رساند، در سه ماه اخیر، ۷۱۴ میلیون دلار درآمد کسب کرده است. این اتفاق برای فروشگاه‌ساز‌های اینترنتی ایرانی، همانند سازیتو نیز تکرار شده‌است و رقم قابل توجهی را برای فروشگاه‌های این برند به‌دست آورده است.

طبق گزارش‌های اخیر مرکز توسعه تجارت، گردش مالی معاملات در سال ۹۸ با رشد ۸۸ درصدی همراه بوده است و حداقل عددی بالغ بر ۲۹۱۰ هزار میلیارد ریال و حداکثر ۴۹۱۴هزار میلیارد ریال را نشان می‌دهد و بیش از ۱/ ۱ میلیارد تراکنش تجارت الکترونیکی انچام گرفته که سهم هر ایرانی به‌طور میانگین ۱۴ تراکنش است. این آمار در سه‌ماهه‌ی اخیر با رشد فزاینده‌ای روبه‌رو بوده است.

بیشترین زمینه فعالیت‌ واحد های کسب وکار به فروشگاه‌های آنلاین اختصاص می‌یابد که ۳۹ درصد کسب‌و‌کارها در حوزه ارائه کالای فیزیکی فعالیت می‌کنند، حدود ۳۵ درصد کسب‌و‌کارها فقط به ارائه خدمات و محصولات فایلی می‌پردازند و ۲۶ درصد کسب‌و‌کارها در هر سه حوزه فعالیت می‌کنند که به‌طور کلی تاکنون ۴۹ هزار و ۱۹۷ نماد اعتماد به کسب‌و‌کارهای اینترنتی اعطا شده است. یک از قابلیت‌های راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی در سازیتو، اضافه کردن محصولات فیزیکی، فایلی و انجام خدمات است که به‌راحتی می‌توانید، نماد الکترونیک خود را دریافت کنید.

کرونا سازیتو

بحران کوید-۱۹، سبب ایجاد تغییرات در معیار‌ها شده‌است و مشتریان نیاز‌های خود را بسته بر موقعیت موجود برطرف می‌کنند. با درنظرگرفتن این موارد راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی چه در شرایط بحرانی و چه در شرایط عادی، یکی از انتخاب‌های هوشمندانه است که به رشد کسب‌و‌کار شما کمک می‌کند. ممکن است شما ایجاد فروشگاه اینترنتی را هزینه بر قلمداد کنید اما، با فروشگاه‌ساز سازیتو، به‌طور رایگان و نامحدود فروشگاه اختصاصی خود را برای ادامه یا آغاز کسب و کارتان ایجاد کنید و به یکی از ۵۵ هزار فروشگاه ساخته شده توسط سازیتو تبدیل شوید.

سازیتو بستری رایگان برای ساخت فروشگاه آنلاین است که بدون نیاز به هیچ زبان برنامه‌نویسی ، فضای مدیریتی ساده‌ای را برای کاربران در نظر گرفته است که به‌راحتی می‌توانید، محصولات خود را در معرض نمایش تمام کاربران وب قرار دهید.سازیتو با دریافت تندیس بهترین طراحی از جشنواره وب و موبایل ایران، قالب‌هایی مدرن و حرفه‌ای را به کاربران ارائه می‌دهد که با انتخاب آن‌ها، جلوه‌ای ویژه به محیط کاربری خود القا کنید. برای کار کردن با پنل مدیریتی، فقط به یک موس احتیاج دارید و با درگ اند دراپ به‌راحتی بخش‌های مختلف سایت را ویرایش کنید. با این کار امضای شما همیشه پای طراحی‌هاست.

با ایجاد فروشگاه در سازیتو نگران دیده نشدن نباشید، سازیتو با درنظرگرفتن سئو خودکار برای محصولات، کسب‌و‌کار شما را به همه معرفی می‌کند. محصولات نامحدود خود را با ذکر ویژگی‌های بیشمار و در فضای نامحدود میزبانی فروشگاه، اضافه کنید. همچنین با اتصال شبکه‌های مجازی مثل اینستاگرام به فروشگاهتان، تعامل کارساز با مخاطبان بسازید.

به کمک امکاناتی که به شما ارائه داده می‌شود، پرفروش‌ترین محصولات، گزارش تعداد کاربران فروشگاه، گزارش میزان فروش، کاربران با بیشترین خرید را مشاهده کنید. درگاه اختصاصی خودتان را داشته باشید؛ درحالی که درگاه بانکی سازیتو همیشه در خدمت شماست. با درگاه سازیتو، هر ۲۴ ساعت با ما تسویه کنید.تعاملی مستقل و بدون واسطه با مشتریان خودتان داشته باشید و از روش‌های متنوع ارسال استفاده کنید.

هدف ما، همراهی شما در راه رسیدن به موفقیت و پیشرفت کسب و کارتان است. با سازیتو، به کارآفرینی موفق در حرفه خود مبدل شوید و در میان بازار پر رونق تجارت الکترونیک، سهمی برای خود با ساخت فروشگاه ایجاد کنید.


 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده