نویسنده: مشتاق لقایی
// سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۵

Baldur’s Gate 3 امکان انتخاب دیالوگ در جریان استریم را فراهم می‌کند

بازیدکنندگان بازی Baldur’s Gate 3 در توییچ و یوتیوب می‌توانند با انتخاب دیالوگ‌های مختلف، استریمرها را در این بازی هدایت کنند.

استودیو لرین (Larian Studios) سازنده سومین سری از بازی‌های Baldur’s Gate یا دروازه بالدور از همکاری یوتیوب و توییچ برای بازی‌های کامپیوتر و پلتفرم گوگل استیدیا خبر داد. لرین این کار را راهی برای تبدیل شدن استریمرها به Dungeon Master می‌داند که به بازیکنان اجازه می‌دهد در جریان کلی بازی، گزینه‌های گیم‌پلی را تعیین کنند. بازیدکنندگان می‌توانند در مکالمه‌های داخل بازی، دیالوگ خود را از بین چند گزینه انتخاب کنند و استریمر درصد انتخاب هر گزینه را خواهد دید؛ همچنین می‌توانند در حین بازی چت کنند یا با انتخاب گزینه‌ای که برای آن‌ها معقول‌تر است، بازی را ادامه دهند.

برای این کار در استیدیا (Stadia) از ویژگی Crowd Choice این پلتفرم استفاده می‌شود که برای بازدیدکنندگان و استریمرهای یوتیوب قابل دسترس خواهد بود. در توییچ (Twitch) هم سرویس مشابهی ازطریق همکاری با یوتیوب پیشنهاد شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند مهارت‌ها، آمار و حتی فهرست تجهیزات شخصیت بازی را ببینند.

لرین همچنین راه دیگری را برای اضافه کردن صحنه‌های سینمایی به بخش چند نفره بازی، مخصوصا در قسمت های بازیکن محور، مشخص کرده است. سازنده بازی با ترکیب حرکات ضبط شده و «دوربین‌های انطباق پذیر سفارشی» همه صحنه‌های سینمایی شخصیت بازی را می‌سازد. این کار راه موثری برای خلق صحنه‌های سینمایی مناسب برای هر شخصیت است؛ البته این روش به بودجه‌های بسیار زیاد مورد استفاده در بازی‌های بزرگ‌تر نیاز ندارد. همه این ویژگی‌های بازی Baldur’s Gate 3 در نسخه Early Access کامپیوتر و گوگل استیدیا که ۹ مهر (۳۰ سپتامبر) منتشر می‌شود، قابل دسترسی خواهد بود.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده