نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۵

بازیگر سریال Lovecraft Country برای بازی نقش منفی اصلی به فیلم Ant-Man 3 پیوست

جاناتان میجرز، بازیگر سریال Lovecraft Country، به دنیای سینمایی مارول اضافه شده و قرار است نقش شخصیت منفی اصلی فیلم Ant-Man 3 را بازی کند.

ماه آبان گذشته بود که مشخص شد پیتون رید، کارگردان دو قسمت اول فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای)، برای کارگردانی قسمت سوم این مجموعه باز خواهد گشت و در ادامه در فروردین امسال، جف لاونس، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Rick and Morty (ریک و مورتی)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Ant-Man 3 (انت-من ۳) را بر عهده گرفت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش شرور و منفی اصلی این فیلم ابرقهرمانی از دنیای سینمایی مارول مشخص شده که قرار است نقش شخصیت جالبی را بازی کند. منابع هالیوودریپورتر تایید کردند که جاناتان میجرز، بازیگر سریال Lovecraft Country (لاوکرفت کانتری) به جمع بازیگران فیلم Ant-Man 3 اضافه شده است.

منابع نزدیک به فیلم می‌گویند که میجرز قرار است نقش شرور و منفی کانگ فاتح (Kang the Conqueror) را در فیلم Ant-Man 3 بازی کند. کانگ فاتح یک ابرشرور بسیار قدرتمند است که زمان هدف او است. او آزادانه بین مسیر گذشته و آینده سفر می‌کند تا تاریخ انسان‌ها را برای اهداف شوم خود دستکاری کند. او در مصر باستان به‌عنوان خدا حکومت می‌کرد و از او در آینده به‌عنوان یک فرمانروای ستمگر یاد می‌شود. کانگ فاتح برای اولین‌بار در سال ۱۹۶۴ و در شماره ۸ کمیک The Avengers (اونجرز) معرفی شد و دارای ارتباط با ابرشرورهای دنیای مارول مثل دکتر دووم و حتی تانوس بوده است.

Kang the Conqueror / کانگ فاتح

علاوه‌بر سریال Lovecraft Country که پخش آن همچنان از شبکه HBO ادامه دارد، در طوی سال جاری میلادی شاهد حضور میجرز در فیلم Da 5 Bloods (پنج هم‌خون) به کارگردانی اسپایک لی بودیم. از دیگر کارهای شاخص میجرز می‌توان به فیلم The Last Black Man in San Francisco، فیلم Hostiles (متخاصمان)، فیلم White Boy Rick (ریک پسر سفیدپوست) و فیلم Captive State (ایالت محبوس) اشاره کرد.

قابل انتظار است که در فیلم Ant-Man 3 شاهد بازگشت پل راد، بازیگر نقش اسکات لنگ ملقب به انت-من و همچنین اوانجلین لیلی، بازیگر نقش هوپ پیم ملقب به واسپ باشیم. قسمت سوم فیلم Ant-Man هنوز تاریخ اکرانی ندارد، اما انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از اواخر سال جاری میلادی یا از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شود و در سال ۲۰۲۲ شاهد اکران این فیلم ابرقهرمانی از دنیای سینمایی مارول باشیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده