نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۴

ویدیوی تبلیغاتی جدید پلی استیشن 5، طرفداران را به مرز شور و هیجان می‌رساند

سونی به‌تازگی تبلیغ تلویزیونی جدیدی را برای پلی‌استیشن 5 منتشر کرده که به‌گفته رئیس بخش بازاریابی این شرکت، با هدف «هدایت طرفداران به سوی مرزهای هیجان و فراتر از آن» آماده شده است.

به‌روزرسانی: سونی به صورت رسمی قیمت PS5 را ۴۹۹ دلار و نسخه دیجیتالی را ۳۹۹ دلار اعلام کرد. کنسول ۲۲ آبان ۱۳۹۹ عرضه می‌شود.

سونی هنوز قیمت و زمان عرضه کنسول‌های جدید خود را اعلام نکرده اما احتمال اینکه در رویداد این هفته‌ی PS5 Showcase شاهد رونمایی از اطلاعات نهایی پلی‌ استیشن 5 باشیم، بسیار زیاد است. لایو استریم جدید Playstation 5 Showcase بامداد پنجشنبه ۲۷ شهریور ماه و رأس ساعت ۰۰:۳۰ پخش خواهد شد. اما در این فاصله تبلیغ تلویزیونی جدیدی با شعار «Play Has No Limits» منتشر شده که هیجان طرفداران را با حداکثر می‌رساند.

اریک لمبل (Eric Lempel)، رئیس دپارتمان بازاریابی شرکت سونی در گفتگوی خود با ورایتی درمورد ویدیوی تبلیغاتی جدید PS5 اظهار داشته که:

«درواقع این ویدیو بیشتر درمورد ماهیت و برند پلی‌استیشن ساخته شده و طرفداران را برای اتفاقات پیش رو هیجان زده می‌کند. هدف ما نیز جزء این نبوده و قصد داریم تا مسیر ورود به این دنیای رمزآلود و ناشناخته را در مقابل آن‌ها قرار دهیم. آنچه که در ویدیو مشاهده می‌کنیم، هدایت طرفداران به سمت مرزهای شور و هیجان و فراتر از آن است. این همان سیگنالی است که قصد داریم از این طریق منتشر کنیم. این ویدیو به جزئیات کاری نداشته و هدف آن معرفی یک برند است.»

در ادامه می‌توانید ویدیوی مذکور را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

لمبل در ادامه صحبت‌های خود بیان می‌کند که «به‌زودی شاهد آغاز کمپین تبلیغاتی بسیاری از بازی‌ها خواهیم بود.» مشخص نیست که منظور او از این اظهارات حضور شماری از بازی‌های حین عرضه پلی‌استیشن 5 در ویدیوهای تبلیغاتی آینده بوده یا مفهوم دیگری دارد. سونی تاکنون چند ویدیوی تبلیغاتی با جلوه‌های بصری ویژه را در ارتباط با کنسول جدید خود در برنامه‌های مختلف پخش کرده است.

پلی‌استیشن 5 فعلاً برای عرضه در تعطیلات آخر سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است. رویداد آنلاین بعدی این شرکت حدود ۴۰ دقیقه طول خواهد کشید و در طول آن قرار است شاهد نمایش جدید آخرین بازی‌های استودیوهای سونی و همچنین استودیوهای ترد پارتی باشیم. همچنین به احتمال زیاد شاهد قیمت و زمان دقیق عرضه PS5 خواهیم بود، اما این موضوع متاسفانه هنوز تایید نشده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده