// دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۰

بررسی بازی NBA 2K21 از دید سایت‌های معتبر دنیا

چندی پیش میانگین نمرات بازی NBA 2K21 پس از عرضه رسمی بازی در دسترس قرار گرفت و شاهد عملکرد ضعیف این بازی هستیم. 

NBA 2K را می‌توان بهترین مجموعه با محوریت بسکتبال دانست که به‌صورت سالانه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. بااین‌حال در سال ۲۰۲۰ شرایط نسبت‌به سال‌های گذشته کاملا متفاوت است. همه‌گیری ویروس کرونا سبب شده تا سازنده‌ها نتوانند آنطور که باید و شایط تغییرات را روی بازی‌های ورزشی خود اعمال کنند. بااین‌حال استودیو ویژوال کانسپتس (Visual Concepts)، سازنده بازی NBA 2K21، پس از معرفی این بازی اعلام کرد که نسخه 2K21 دارای تغییرات قابل توجهی است.

همچنین به‌نظر می‌رسد تیم سازنده وقت و تمرکز خاصی روی نسخه نسل بعد گذاشته است. از آن‌جایی که NBA 2K21 در نسل نهم با قیمت ۷۰ دلار عرضه می‌شود. ناشر بازی خاطرنشان کرده که نسخه نسل نهمی ارزش این قیمت را دارد و به‌صورت کامل از پایه توسعه یافته است و صرفا یک پورت ساده نیست. بااین‌تفاسیر، مدتی است که NBA 2K21 در دسترس کاربران قرار گرفته است، اما میانگین نمرات بازی خبر از یک محصول متوسط می‌دهد. 

در ادامه می‌توانید نگاهی به نظرات بعضی از منتقدهای بازی‌های ویدیویی در ارتباط با بازی NBA 2K21 داشته باشید.

NBA 2K21

  • سازنده: ویژوال کانسپتس
  • ناشر: 2K Games
  • پلتفرم: کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان
  • سبک: ورزشی

تصویر زاین ویلیامسون روی جلد بازی NBA 2K21

زومجی: ۶۵ از ۱۰۰

بازی NBA 2K21 بااینکه دارای ویژگی‌ سیستم پرتاب شوت جدید است و به کل سیستم شوت زدن در بازی را تغییر می‌دهد، اما به هیچ‌وجه باعث نشده تا NBA 2K21 به یک بازی جدید تبدیل شود. وجود ویروس کرونا و تاثیر آن روی صنعت بازی‌های ویدویی، گریبان‌گیر NBA 2K هم شده است. بااین‌حال تیم سازنده تصمیم گرفته به‌جای اعمال حداقل تغییرات، همان نسخه قبلی را با یک الی دو ویژگی جدید در اختیار کاربران قرار دهد. مشکل این است که NBA 2K21 درقالب یک بازی ۶۰ دلاری عرضه شده است و در بهترین حالت، یک اکسپنشن ساده است.

هابی کنسولز: ۸۱ از ۱۰۰

ویروس کرونا باعث گسترش فصل گذشته NBA شده است و به شروع نسل بعد هم نزدیک هستیم. ازاین‌رو اتفاقات رخ داده، زمان‌بندی مناسبی را برای تغییرات در بازی به‌وجود نیاورده است، اما همچنان NBA 2K21 یک بازی بسکتبال عالی است. 

دیجیتال چامپس: ۷۰ از ۱۰۰

نسخه نسل فعلی NBA 2K21 قدم بزرگی بر نداشته است و انتظاری هم از آن نمی‌رفت. بااین‌حال، عرضه نسخه نسل بعد بازی نزدیک و تمامی انتظارها به سمت این نسخه است تا طراحی و محتویات جدیدی را مشاهده کنیم. محتویات این بازی همچنان سرگرم کننده هستند، با اینکه تغییری نکرده‌اند. پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای همچنان خارج از کنترل است و بازی هیچ احترامی برای وقت بازیکنان قائل نیست. اگر از هواداران پر و پا قرص بازی هستید، قطعا این نسخه را تجربه خواهید کرد، اما اگر تازه‌وارد هستید، بهتر است برای نمایش عملکرد نسخه نسل نهم بازی منتظر بمانید.

گیم رنت: ۶۰ از ۱۰۰

NBA 2K21 همانند بازی‌ای است که قدم روبه جلویی بر نداشته است، اما همچنان یک تجربه‌ی روان را ارائه می‌دهد. 

آی‌جی‌ان: ۶۰ از ۱۰۰

گیم‌پلی NBA 2K21 تغییر آن‌چنانی نداشته است. بااین‌حال بهبودهای جزئی انجام درکنار اعتیاد به پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای، معنی خوبی برای این بازی ندارد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده