// دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۵

اولین اطلاعات مربوط به جام جهانی بازی Rainbow Six Siege منتشر شد

جام جهانی بازی Rainbow Six Siege برای تابستان سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است که قرار است با حضور بیش از ۴۰ کشور پیگیری شود.

اولین اطلاعات مربوط‌به جام‌جهانی بازی Rainbow Six Siege در پنل Ubisoft Forward منتشر شد که زمان برگزاری رویداد را مشخص کرد. سال ۲۰۲۱ قرار است تابستان جذابی را برای علاقه‌مندان بازی R6 به همراه داشته باشد. حضور ۴۵ کشور مختلف در مراحل مقدماتی این رویداد تایید شده است که درنهایت ۲۰ کشور به مرحله اصلی رویداد راه پیدا می‌کنند. این رویداد به‌عنوان یک قدم بزرگ دیگر برای طرفداران ورزش الکترونیک برداشته می‌شود و می‌تواند به‌عنوان یکی از مطرح‌ترین رویدادهای Esports درکنار سری مسابقات The International و Worlds معرفی شود.

چهارده تیم از مجموع ۴۵ تیمی که در مراحل اولیه مسابقات حضور پیدا می‌کنند به‌صورت مستقیم راهی مرحله اصلی مسابقات خواهند شد. ۳۱ تیم دیگر باید در مسابقات آنلاین پیش رو که در اوایل سال ۲۰۲۱ پیگیری می‌شود مسیر خود را به سمت مرحله اصلی مسابقات طی کنند. از ۳۱ تیم باقی‌مانده فقط ۶ تیم شانس حضور در مرحله اصلی را خواهند داشت.

جام جهانی رینبو سیکس

قوانین انتخاب بازیکنان هر تیم نکات قابل توجهی را به همراه دارد. اول از همه هر منطقه باید سه مدیر را برای تیم ملی خود به همراه داشته باشد که اولین فرد توسط دفتر یوبی‌سافت در آن کشور مشخص می‌شود. نفر دوم توسط بازیکنان حرفه‌ای انتخاب می‌شود و سومین نفر توسط جامعه طرفداران هر منطقه مشخص می‌شود. با شروع فصل پاییز، این سه نفر باید پنج بازیکن را برای تیم ملی کشور خود انتخاب کنند و باید در نظر داشته باشند که هیچ تیمی نمی‌تواند بیشتر از ۲ نفر از بازیکنان یک تیم باشگاهی را انتخاب کنند.

لازم به ذکر است که تیم‌های ملی کشورهای آلمان، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه،‌ روسیه، بریتانیا به‌عنوان نمایندگان اروپا و به‌صورت مستقیم راهی مرحله اصلی مسابقات خواهند شد. در سمت دیگر کره، ژاپن، تایوان و استرالیا به‌عنوان نمایندگان منطقه APAC راهی مرحله اصلی رویداد می‌شوند و نمایندگان مناطق مکزیک، کانادا، آمریکای شمالی و برزیل نیز فهرست ۱۴ تیمی که قرار است مستقیما راهی جام جهانی بازی Rainbow Six Siege شوند را تکمیل می‌کنند.

جام جهانی رینبو سیکس

۶ تیم دیگر قرار است با شرکت در مسابقات آنلاین جواز حضور در مرحله اصلی را کسب کنند. این ۶ سهمیه بین ۶ منطقه تقسیم شده است که شامل ۳۱ کشور می‌شود. منطقه اروپا با دو سهمیه و کشورهای لاتین یک سهمیه خواهند داشت و منطقه آسیا و اقیانوسیه (APAC) نیز در دو دسته‌بندی مجزا دو سهمیه را شامل می‌شود. درنهایت مناطق خاورمیانه و شمال آفریقا به‌صورت مشترک یک سهمیه دریافت کرده‌اند که قرار است قهرمانان تمامی مناطق در زمستان سال ۲۰۲۱ مشخص شوند. در پایان می‌توانید ازطریق این لینک تریلر مربوط‌به جام‌جهانی بازی رینبوسیکس را مشاهده کنید.


منبع siege
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده