// دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۹

تیم MIBR تغییرات مهمی را تجربه می‌کند که ممکن است با جدایی Fallen همراه شود

مطرح‌ترین تیم بازی Counter Strike: Global Offensive کشور برزیل با تغییرات مهمی همراه شده است که به جدایی Fallen از این تیم قوت بخشید.

تیم برزیلی MIBR یا همان Made in Brazil به‌عنوان یکی از قدرت‌های قاره آمریکا در بازی Counter Strike: Global Offensive شناخته می‌شود که به رهبری گبریل تولدو معروف به Fallen فعالیتش را شروع کرد. سازمان MIBR در سال ۲۰۱۸ طی قراردادی که با Fallen ،Coldzera و دیگر بازیکنان تیم SK Gaming بسته بود، فهرست بازیکنان فعال تیمش را به جامعه ورزش الکترونیک معرفی کرد. یک شروع پر سروصدا که در سال ۲۰۱۹ با مشکلات زیادی همراه شد و به مرور زمان شاهد تغییرات زیادی در فهرست بازیکنان اصلی تیم بودیم.

حال خبر مهم در مورد این تیم جدایی fer و TACO از این تیم است که به‌عنوان بازیکنان قدیمی این مجموعه شناخته می‌شوند و درکنار آن‌ها dead که به‌عنوان مربی تیم را همراهی کرده است نیز از مجموعه جدا خواهد شد. طبق توییت‌های منتشر شده توسط بازیکنان و مربی تیم، این تصمیم توسط مسئولان سازمان MIBR گرفته شده است و فسخ قرارداد آن‌ها یک طرفه بوده است. در این بین dead بعد از عکس‌العملی که به واسطه توییت خود نسبت به خبر جداییش از تیم منتشر کرد، قول داده است که به‌زودی در مورد تمام اتفاقات رخ داده در ماه‌های اخیر، صحبت کند.

بازیکنان کانتر استرایک

ریکاردو سینیگالیا که بیشتر با نام dead شناخته می‌شود یکی از چندین مربی بوده است که بعد از عمومی شدن باگ مربوط‌به مسابقات بازی Counter Strike: Global Offensive به‌عنوان یکی از متقلبین مسابقات بین‌المللی معرفی شد. این بازیکن طبق نظر کمیسیون ESIC به ۶ ماه محرومیت از مسابقات بین‌المللی محکوم شد که برای تیم MIBR هزینه‌های جبران ناپذیری را به همراه داشت.

درنهایت شاهد خبر مهم دیگری بودیم که به متن جدایی Fallen از فهرست بازیکنان اصلی و احتمالا کل سازمان مربوط می‌شود. او در پیامی طولانی که شامل چندین بخش مختلف بوده است از سازمان MIBR درخواست کرده است که نامش را از بین بازیکنان فعال تیم حذف کنند و به او اجازه دهند که کمی در مورد تصمیم اصلی خود که می‌تواند به جدایی او نیز ختم شود، فکر کند. Fallen که سابقه قهرمانی در دو رویداد Major بازی کانتر استرایک را در کارنامه خود ثبت کرده است، آخرین بازمانده تیم SK Gaming در تیم MIBR بود و باتوجه‌به اتفاقات اخیر به نظر می‌رسد که قرار است شاهد جدایی او این تیم باشیم.

تیم MIBR در حال حاضر تمامی امتیازات خود را که در فصل اخیر جمع‌آوری کرده بود به‌دلیل متقلب شناخته شدن مربی تیم، از دست داده است و در ماه آینده باید در مسابقات IEM New York شرکت کند. مجموعه Made in Brazil باید تا قبل از شروع رقابت‌ها تکلیف طرفداران سازمان را مشخص کند و فهرست بازیکنان نهایی برای حضور در مسابقات پیش رو را منتشر کند. با جدا شدن سه بازیکن و مربی از مجموعه، بازیکنان باقی مانده در فهرست تیم kNgV و trk هستند.


منبع hltv liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده