// دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

بازی Risk of Rain 2 در آینده بسته الحاقی دریافت خواهد کرد

استودیو‌ی Hopoo Games، سازنده‌ی بازی Risk of Rain 2، اعلام کرده که بروزرسانی‌ها و تغییرات بزرگی برای بازی در راه هستند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو‌ی Hopoo Games، سازنده‌ی بازی Risk of Rain 2، اعلام کرده که به‌روزرسانی‌ها و تغییرات بزرگی برای بازی درراه هستند که شامل انتشار بازی برای پلتفرم گوگل استادیا، ابزار مادسازی بهتر و بسته‌های الحاقی بزرگ و قابل‌خریداری هستند.

بازی Risk of Rain 2 که ماه پیش عرضه شد، با کسب نقدهای مثبت و آمار فروش خوب، یک موفقیت بی‌چون‌و‌چرا را برای سازندگانش به ارمغان آورد. این بازی در ‌سبک روگ لایکِ سه‌بعدی است. حال، استودیو‌ی Hopoo Games اعلام کرده که قبل از اینکه بسته‌های الحاقی قابل‌خریداری را به‌بازی بیاورند، می‌خواهند طی یک به‌روزرسانی، محتوای جدیدی به‌بازی اضافه کنند؛ هچنین آن‌ها برنامه‌هایی برای گسترش جهان و پایگاه مخاطبان بازی دارند.

طرفداران کنسول بازی گوگل نیز می‌توانند انتظار داشته باشند که Risk of Rain 2 برای پلتفرم Google Stadia منتشر شود که شامل یک نقشه‌ی اضافی به نام Sundered Grove است و جایگزینی برای نقشه‌ی The Fourth-Stage (ساخته شده توسط استودیوی Ghostpunch) خواهد بود. نقشه‌ی Sundered Grove بعدا برای دیگر پلتفرم‌ها نیز منتشر خواهد شد.

ابراز مادسازی بهتر، بسته‌های الحاقی قابل خرید و انتشار برای گوگل استادیا از جمله برنامه‌های آینده برای Risk of Rain 2 است


ازبین این تغییرات، بسته‌های الحاقی، بزرگ‌ترین تغییر در بازی است که به‌نظر منطقی می‌رسد؛ چون توسعه‌ی بازی بعد‌از انتشار بسیار هزینه‌بر است و خرید این بسته‌ها توسط بازیکنان، حمایت بزرگی برای تیم سازنده است. Hopoo Games همچنین می‌خواهد افراد جدیدی را برای گسترش بیشتر جهان بازی استخدام کند که این کار، خرید بسته‌های الحاقی توسط بازیکنان را توجیه می‌کند.آن‌ها همچنین می‌خواهند ابزار مادسازی را برای مادسازها بهبود ببخشند؛ گرچه هنوز جزئیاتی از بهبود منتشر نشده، کار روی آن درحال انجام است. این به‌روزرسانی قدم مهمی است که بسیاری از مخاطبان بازی را راضی خواهد کرد.

Risk of Rain 2 درحال‌حاضر برای پلتفرم پی‌سی و به‌صورت Early Access برای نینتندو سوییچ، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان دردسترس است. به‌روزرسانی نسخه‌ی 1.0 بازی احتمالا به‌زودی و همزمان با عرضه‌ی بازی روی گوگل استادیا، برای کنسول‌ها منتشر می‍شود.

Risk of Rain 2

نظر شما کاربران زومجی راجع‌به بازی Risk of Rain 2 چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.   


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده