نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۸

فیلم موزیکال The Prom اثر رایان مورفی آذر ماه از نتفلیکس پخش می‌شود

رایان پاتریک مورفی نویسنده وکارگردان آمریکایی American Horror Story ازطریق اکانت اینستاگرام خود تأیید کرد که فیلم اقتباسی The Prom با همکاری نتفلیکس برای انتشار در تاریخ ۲۱ آذر ۹۹ برنامه‌ریزی شده است.

فیلم The Prom سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) که رایان مورفی به‌عنوان کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی در آن حضور دارد، ستارگانی همچون مریل استریپ، نیکول کیدمن، جیمز کوردن، کری واشینگتن، آکوافینا، کیگان مایکل کی، آریانا گرانده و اندرو رانلز را در جمع هنرپیشگان خود می‌بیند.

اتفاقات فیلم The Prom در ایالت ایندیانا جریان دارد و داستان گروهی از چهار بازیگر تئاتر را دنبال می‌کنند که در تلاش هستند تا با احیای حرفه سابق خود به یک دختر نوجوان که نتوانسته به‌همراه دوستش به مدرسه پرام برود، کمک کنند؛ ایفای نقش شخصیت این دختر جوان را جو اِلن پلمن بر عهده خواهد داشت. این فیلم موزیکال اقتباسی از یک تئاتر موزیکال با همین عنوان است که جوایز زیادی از جمله جایزه تونی را دریافت کرده بود. مورفی قرار است کارگردانی فیلم The Prom را نیز بر عهده داشته باشد و متئو اسکلار وظیفه ساخت موسیقی متن این فیلم موزیکال را بر عهده دارد.

رایان مورفی (Ryan Murphy) در پست اینستاگرامی جدید، ضمن انتشار تصویری از یک تابلوی نئون که نام ستارگان حاضر در این فیلم را نشان می‌دهد، خود می‌نویسد:

«نتفلیکس در روز ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر) شما را به مراسم پرامی خواهد برد که امسال امکان حضور در آن وجود نداشت.»

اسامی بازیگران فیلم The Prom

مورفی مسئولیت کارگردانی این فیلم اقتباسی را بر عهده داشته و چاد بگولین درکنار باب مارتین نیز نویسندگان و تهیه‌کنندگان این پروژه هستند. این اثر درواقع اولین پروژه مورفی تحت قرارداد بزرگ خود با نتفلیکس است که در قالب یک فیلم ساخته می‌شود. این قرارداد بعد از جدایی وی از Fox در سال ۲۰۱۸ و به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون دلار بسته شد.

فرایند ساخت فیلم The Prom در پی بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا در لس آنجلس برای مدتی متوقف شده بود اما به مرور و با بازگشت صنعت فیلمسازی به ادامه روند ساخت پروژه‌های در دست تولید، The Prom نیز موفق به تکمیل مرحله فیلم‌برداری شد.

کری واشینگتن در جریان پادکست اخیر The Big Ticket از نشریه Variety در تحسین عملکرد سایر بازیگرانی درکنار او در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند، می‌گوید:

«آریانا دی باس در فیلم West Side Story  استیون اسپیلبرگ نقش آنیتا را برعهده داشته و عملکرد او واقعاً خیره کننده است. من واقعاً برای دیدن او در این فیلم هیجان زده هستم. مریل استریپ نیز مثل همیشه خارق‌العاده است. اما این حرف را از من بشنویسد؛ او در فیلم The Prom واقعاً فوق‌العاده است. فقط باید هنگام فیلم‌برداری آن‌جا باشید تا متوجه منظور من شوید.»


منبع variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده